CaWe

Level 7
  • 173Posts
  • 4Oplossingen
  • 32Likes

Wens Mediabox next: afgelopen uitzendingen, opgeslagen in kijklijst, opslaan als opname

Beste,

 

Productwens: voor mediabox next (weet juiste topic niet voor wensen @Sander

 

Dit weekend een serie gekeken op national geographic wild. opnames gepland, serie met 3 afleveringen werd herhaald, 2x 3 afleveringen achter elkaar.

 

Wat voor mij verwarrend werkte: ook de herhalingen kregen een rood cirkeltje van opname. Ik dacht: waarom dubbelop? Dus toen die verwijderd, maar nu mis ik dus opnames van 2 afleveringen.... Ze staan nu wel alle 3 in de kijklijst.

 

Wens:

Items in kijklijst, dus af te spelen tot X dagen na uitzending, op kunnen slaan als opname (in mijn logica zijn deze item nog beschikbaar)

 

Groet, Carsten 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

achteraf een opname instellen is helaas niet mogelijk ik verwacht niet dat ziggo daar iets aan verandert

 

de kijklijst is bedoeld om movies en series etc in te zetten die je op een later moment wilt kijken

Bekijk in context

1 Reactie 1
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

achteraf een opname instellen is helaas niet mogelijk ik verwacht niet dat ziggo daar iets aan verandert

 

de kijklijst is bedoeld om movies en series etc in te zetten die je op een later moment wilt kijken

Uitgelicht topic