1
Vraag
2
Reacties
dewolf

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wederom opstijgende Mediabox XL

Sinds September, wederom een vervangengde mediabox ontvangen. Nu sins een paar dagen begint er om de 45 min een fan de draaien. En lijkt het of de woonkamer opstijgd. Dit duur ongeveer 30 seconden. En dat elke ongeveer 45 min. 

de box staat op en blood oo een kastje, dus niet ingesloten iod. 
aangezien dit mijn 3e box is in niet heel veel tijd. Heb ik weinig vertouwen meer in dit type box. Vraag rest of dit te wisselen voor iets anders. Want weer 1 op 1 ruilen (wat trouwens telkens netjes snel gebeurd) heb ik niet meer veel vertouwen in. Graag hoor wat een passende mogelijk kan zijn. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @dewolf! Dat je vertrouwen in deze mediabox inmiddels is gezakt tot een dieptepunt kan ik me bij mijn eigen goed voorstellen. Wat ontzettend jammer dat er weer sprake lijkt te zijn van een defect en dat de FAN zoveel herrie maakt iedere 45 minuten. Dat komt je kijkplezier natuurlijk niet ten goede 😞

 

Misschien is het tijd om het over een andere boeg te gooien en te kiezen voor de nieuwere Mediabox Next in plaats van de Mediabox XL. Het abonnement dat je nu afneemt maar dan met de Next erbij inbegrepen is slechts € 0,50 per maand duurder en ik verwacht dat je daar een stuk meer plezier van gaat hebben. Er is sinds kort geen sprake meer van een nieuw jaarcontract bij de overstap op de Next en ik ben bereid de eenmalige kosten à € 19,95 voor je kwijt te schelden gezien de problemen met je huidige box.

 

Laat gerust weten of dit voor jou een optie is en of je hier belang bij hebt!
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @dewolf! Dat je vertrouwen in deze mediabox inmiddels is gezakt tot een dieptepunt kan ik me bij mijn eigen goed voorstellen. Wat ontzettend jammer dat er weer sprake lijkt te zijn van een defect en dat de FAN zoveel herrie maakt iedere 45 minuten. Dat komt je kijkplezier natuurlijk niet ten goede 😞

 

Misschien is het tijd om het over een andere boeg te gooien en te kiezen voor de nieuwere Mediabox Next in plaats van de Mediabox XL. Het abonnement dat je nu afneemt maar dan met de Next erbij inbegrepen is slechts € 0,50 per maand duurder en ik verwacht dat je daar een stuk meer plezier van gaat hebben. Er is sinds kort geen sprake meer van een nieuw jaarcontract bij de overstap op de Next en ik ben bereid de eenmalige kosten à € 19,95 voor je kwijt te schelden gezien de problemen met je huidige box.

 

Laat gerust weten of dit voor jou een optie is en of je hier belang bij hebt!
 

dewolf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Erik

 

dat lijkt mij een top oplossing,

en bij deze akkoord. 

bedankt

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Top! Ik ga het regelen voor je en de Next komt je kant zo snel als mogelijk op. Per mail volgt een bevestiging van de order. Je Mediabox XL moet retour maar ik verwacht dat dat proces al wel bekend is bij je. Als je daar toch nog vragen over hebt hoor ik dat natuurlijk graag 😉

Vergeet niet je bevindingen met ons te delen hier zodra je de Next in gebruik hebt. Ik ben erg benieuwd. Een mooie dag verder!

dewolf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top,

en wederom bedankt voor de super snelle oplossingen via dit platform. 👍👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic