1
Vraag
2
Reacties
Marjon1968

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Videoland geeft zwart scherm op Next Mini

Vanmorgen het nieuwe modem en de Next Mini geïnstalleerd. Alles werkt behalve Videoland. Als ik de app of 151 aanklik krijg ik meteen een zwart scherm. Heeft iemand een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedemorgen @Marjon1968 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Wat nog wel eens wil helpen is om de Mediabox Next Mini terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via de :ab_hoofdmenu:-knop op uw afstandsbediening en dan rechtsboven via :interface_go_instellingen: Instellingen.

Uw eventueel bewaarde en geplande opnamen blijven gewoon bewaard. Alleen moet u opnieuw inloggen bij uw streamingdiensten.

Laat u even weten of dit heeft gewerkt?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedemorgen @Marjon1968 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Wat nog wel eens wil helpen is om de Mediabox Next Mini terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via de :ab_hoofdmenu:-knop op uw afstandsbediening en dan rechtsboven via :interface_go_instellingen: Instellingen.

Uw eventueel bewaarde en geplande opnamen blijven gewoon bewaard. Alleen moet u opnieuw inloggen bij uw streamingdiensten.

Laat u even weten of dit heeft gewerkt?

Marjon1968
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had het al een aantal keer zo gedaan, niet gelukt. Maar nu wel dus thanks, was het toch de oplossing.

Syncmaster

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb hetzelfde probleem, vandaag de helpdesk gebeld, en kreeg het advies om de spanning van de mini next af te halen en vervolgens weer aan te sluiten. Dat helpt, echter dit moet ik steeds herhalen, elke keer wanneer ik videoland wil opstarten, moet ik vooraf de spanning eerst van de mini next afhalen. Mini next heb ik al een aantal maanden en nooit eerder problemen mee gehad. Videoland opstarten met app van TV levert geen problemen op. Via mini next andere apps opstarten levert geen problemen.

Reset naar fabrieksinstellingen moet ik nog eens proberen.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Hé hoi @Syncmaster, het lijkt me wel erg vermoeiend om steeds de Next Mini stroomloos te maken voordat je gebruik kan maken van een app..

Zou je de Next Mini inderdaad eens willen terugzetten naar de fabrieksinstellingen wanneer je daar tijd voor hebt? Ik hoor graag wat daar de uitkomst van is.

Syncmaster

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Inmiddels weer een week voorbij zonder dat videoland op zwart gaat.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 108Posts
  • 10Oplossingen
  • 60Likes

Kijk eens aan! Wat ontzettend fijn @Syncmaster! We gaan er vanuit dat het nu ook zo blijft 🙂 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Hé hoi @Syncmaster, ik krijg zojuist je topic weer voor ogen en ben benieuwd of het momenteel nog steeds goed gaat met de Videoland app, laat je het mij weten? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic