Niet zo zeer een probleem meer een opmerking. Ik maak gebruik van die tv profielen. Nu zijn het er maar zes maximaal. Wat zou ik dat graag zien dat dat naar tien gaat of zo. Heb er nu zes in gebruik, maar heb er eigenlijk net iets meer nodig. Vind het gewoon super handig om zenders er onder te hangen die je anders niet zo snel zal benaderen omdat je teveel moet zoeken bijvoorbeeld. Ben gisteren alle zenders doorgelopen, na het ingebruik nemen van de next mediabox. En dan deel ik die ik wil zien in in categorieen, bijvoorbeeld, nieuws, sport, docu, dieren, Duitsland, Engeland, enz..en koppel ze aan profielen, zodat je snel de betreffende zenders kan doorlopen, je hoeft niet te zoeken naar zenders dan en de kans dat je ze gaat bekijken is groter dan omdat je ze gewoon makkelijker kan benaderen.
Het is meer om aan te geven dat ik graag zou zien dat ik maximum aantal tv profielen graag uitgebreid zou zien worden. Heb niet de illusie dat dit gelijk geregeld gaat worden, maar als ik niks zeg, gebeurt er ook niks Is er eigenlijk een rubriek binnen de Ziggo community waarin je verzoeken, tips, kan aangeven vroeg ik me af.
Anyway zeer gewaardeerd die profielen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alleen sommige genres zijn zelfs nog geen 10 kanalen, is het geen optie om dan 2 genres samen te voegen.
Goed punt. Dat is zeker een optie. Ga ik gebruiken. Dank.
Even hardop gedacht zou filteren op genre in de EPG dan geen goede optie zijn?
Of lekker ouderwets een papiertje met de kanaal nummers per genre.
Het is wel een creatief gebruik van de optie moet ik zeggen.
Filteren op genre in de EPG zegt me niets, kan dat dan.
Papiertje..ja zou kunnen, probeer het nu even in excel.
Ja misschien aparte optie klopt. Maar het is voor mij een manier om zenders, waar je normaal gesproken niet eens komt, terwijl je ze wel je interesse hebben, wat makkelijker kan benaderen door simpelweg even van profiel te wisselen.
@trebor66 schreef:Filteren op genre in de EPG zegt me niets, kan dat dan.
Volgens mij niet, maar daar dacht ik aan als voorstel om te implementeren.
Meer profielen is natuurlijk een goede suggestie, de huidige 6 zal gebaseerd zijn op het punt dat er tegenwoordig weinig gezinnen zijn met meer dan 5 personen.
Een exelbestand zou niet eens hoeven: er zit bij het zenderoverzicht een printmogelijkheid dan krijg je netjes een PDF-bestand. Dit zenderoverzicht kun je ook filteren en sorteren.
Ja dat vanuit dat PDF-bestand heb ik het naar excel gebracht. En wat kolommen bijgevoegd, zodat ik wat dingen toe kan voegen(opmerkingen, profiel, enz)
Je heeft aan het aan het zenderoverzicht te kunnen filteren en sorteren? Hoe doe je dat ? Kan je die pdf bewerken dan?
Ja, ik heb eigenlijk nooit gedacht aan personen bij profielen moet ik toegeven. Klinkt wel logisch wat je zegt over het maximaal aantal profielen.
Bovenin het zenderoverzicht zit een Filter- en Sorteerfunctie. →
Ja gevonden, geeft weer wat extra mogelijkheden. Dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.