Goedemiddag,
Ik heb o.a. een kabel-tv abonnement met een Viaplay abonnement.
Met Viaplay veel storingen, steeds loopt het vast, opnieuw opstarten enz.
Afgelopen week uitgebreid met Viaplay gechat hierover en die hebben e.e.a. uitgezocht en de logfiles bekeken waarbij er volgens hun geen bijzonderheden aan hun kant zijn.
Zij vinden het raar dat ik op mijn tv o.a. geen kanaal 200 heb maar via de Viaplay app moet kijken. (volgens mij heb ik toch bij een basis kabel tv abonnement geen kanaal 200? Bovendien moet het ook via de app normaal en goed werken).
Volgens Viaplay heeft Ziggo mij niet goed aangemeld want ik heb ook geen bevestiging mail gehad met en "unieke code". Afijn, zie hieronder voor hun bericht.
Ik baal dat ik maandelijks veel betaal om Formule 1 te kijken, de kwaliteit is echter belabberd en ik overweeg over te stappen op Formule 1 tv maar wil het eerst nog een maand een kans geven.
Kunnen jullie dit oplossen en mij opnieuw aanmelden inclusief die code zodat dit uitgesloten wordt?
Graag z.s.m. bericht.
Mvg David W****
U kunt het beste de klantenservice van Ziggo benaderen, want zij hebben u niet goed aangemeld. U behoort een unieke code te ontvangen in uw bevestigings email en dan kunt u met die code via deze link uw account bij ons activerenhttps://signup.viaplay.com/ziggo?region=nl&yt0=Land+bevestigen*Privégegevens verwijderd door moderator*