1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Van tv Complete naar tv Start

Als ik van tv complete naar tv start ga mag ik dan mijn mediabox next houden of moet ik de next mini accepteren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @Kartal72,

Goede vraag die je in dit topic stelt! Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je op dit moment TV Complete Next hebt. Als je dan downgrade naar TV Start dan behoud je in dit geval je huidige Next. Als je graag de Next Mini wilt (TV Start) dan kan ik dit uiteraard ook voor je regelen. Het is het handigste als wij dit voor je wijzigen, wij kunnen direct checken of je de gewenste hardware (Next of Next Mini) toegestuurd krijgt. Laat maar weten of ik het voor je moet aanpassen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voorheen mocht je de aanwezige  box houden bij een downgrade  dat is nu misschien anders, dat zal een moderator  kunnen ophelderen.

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Wat wil je zelf het liefst? 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ik lees 'accepteren' bij de Next Mini, dus ik gok dat Kartal het liefst Next Senior houdt 🙂 Lijkt mij ook te kunnen, als ik het zelf probeer.

Probeer zelf je abonnement hier te veranderen, dan zie je welke box je behoudt/krijgt bij de verandering (nog zonder op 'Naar stap 2' te drukken). Je moet vreemd genoeg wel het schuifje bij CI+ omzetten om Start Next te krijgen (i.p.v. Start CI+), dus een daadwerkelijke wijziging kan je beter door een medewerker (of Moderator, als je de tijd hebt) laten doen 😉

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@wewanlja weet je. Op zich wil ik wel een next mini, maar deze box is vrij nieuw. Ik ken deze box nog niet. De mediabox next is op zich een goede box. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @Kartal72,

Goede vraag die je in dit topic stelt! Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je op dit moment TV Complete Next hebt. Als je dan downgrade naar TV Start dan behoud je in dit geval je huidige Next. Als je graag de Next Mini wilt (TV Start) dan kan ik dit uiteraard ook voor je regelen. Het is het handigste als wij dit voor je wijzigen, wij kunnen direct checken of je de gewenste hardware (Next of Next Mini) toegestuurd krijgt. Laat maar weten of ik het voor je moet aanpassen. 

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Paul bedankt voor je reactie. Ik wil op dit moment nog niet naar tv start. Ik was eigenlijk nieuwsgierig of dat wel kon. Mocht ik in de toekomst naar tv start gaan, dan wil ik zeker mijn mediabox next behouden. Ik heb vorige week een nieuwe Humax mediabox next gekregen en ben er zeer tevreden mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic