1
Vraag
2
Reacties
Jane8

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

TV vooruitspoelen/achteruitspoelen werkt niet meer sinds upgrade

Na de Mediabox upgrade werkt de functie vooruitspoelen/achteruitspoelen (tv) erg slecht. Gaat Ziggo dit probleem binnenkort verhelpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jane8
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels heb ik begrepen dat het vooruitspoelen/achteruitspoelen na de Mediabox upgrade gewoon minder nauwkeurig werkt dan voorheen. Niets aan te doen. Helaas.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, want dit probleem is een individueel probleem.

 

Bij de geupgrade gaan deze functies via het internet, hoe is een en ander bij je aangesloten?

Kun je daar foto's van plaatsen ?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Jane8

Ik snap dat je dat weer werkend wil hebben. Laten we samen op zoek gaan naar de oorzaak. Kun je ons de foto's sturen die @Steefb heeft gevraagd?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Jane8
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels heb ik begrepen dat het vooruitspoelen/achteruitspoelen na de Mediabox upgrade gewoon minder nauwkeurig werkt dan voorheen. Niets aan te doen. Helaas.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jane8 Je kunt stap voor stap met de pijltjes knoppen < > en sneller met de << >> en als je die vasthoud, gaat het nog sneller.

Jane8
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, zo werken zulke knoppen al 40 jaar -- vanaf de eerste bandrecorders. Dus deze informatie is me bekend.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jane8  schreef:

Inmiddels heb ik begrepen dat het vooruitspoelen/achteruitspoelen na de Mediabox upgrade gewoon minder nauwkeurig werkt dan voorheen. Niets aan te doen. Helaas.


Ik begrijp de onnauwkeurigheid niet.

Als je de pijltjes naast OK gebruikt kun je 10 seconden terug en 30 seconden vooruit.

 

Als je de << >> gebruikt stap voor stap gebruikt gaat het steeds sneller of langzamer en als je de << >> vasthoud zie je zelfs precies waar je bent in het kleine scherm wat mee scrolt, als je die vasthoud en weer kort los en weer vasthoud en weer loslaat, kun je behoorlijk nauwkeurig zien waar b.v. de reclame is gestopt en je weer verder wilt kijken.

 

Wat ervaar je met welke actie als minder nauwkeurig?

T618

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou de nieuwe IT-er van Ziggo iets aan de go-app veranderd hebben waardoor de programma’s niet meer (met 30 sec) vooruit te zetten zijn? Na vele jaren F1 en MotoGP te hebben gevolgd op andere zenders sta ik op het punt de pro/contra van Ziggo af te wegen en misschien naar een andere provider over te stappen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic