1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

147 Reacties 147
Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Marije 

met een beller is sneller bedoel ik dat als jullie een vraag hebben aan mij  of het al werkt dat het dan sneller is geregeld als jullie mij bellen mijn nummer is bekent bij jullie . ps ik heb de storing gechat gebeld en in community  aangegeven 

ik moet nu constant inloggen in de community om te kijken of er iets veranderd is of dat er gereageerd is .

en ik zal wel te simpel denken maar als alles is opgelost en ik een openstaand incident ben waarom belt er dan niet iemand van de ziggo met iemand van de skyshowtime om mijn account te activeren ????

simpelweg gezien betaal ik nu voor een dienst die nu al 11 weken niet geleverd word .

ik vind het jammer en slordig 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5813Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

Ik begrijp dat je zo denkt hoor @Rbastiaa  Maar helaas hebben we gewoon de mankracht niet om voor elk lopend incident de gebruikers telefonisch op de hoogte te houden.

Uiteraard is dat een wenselijke situatie, maar voor nu niet haalbaar. Het team wat de incidenten in kaart brengt, en allemaal onderzoekt hebben al tijd te kort 😞

Maar ik geef in ieder geval je feedback door.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Alweer 4 weken geleden zonder reactie op de topic en status storing ... Wel een leuke deal gesloten met de ziggo .. heb 3 maanden espn als compensatie dat ik al 3maanden geen skyshowtime heb en voor elke maand dat ik nog geen skyshowtime heb krijg ik een maand extra espn....denk dat ik het hele voetbal seizoen kan afkijken 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1581Posts
  • 160Oplossingen
  • 1063Likes

Dit is zeker niet netjes, excuses @Rbastiaa. Een compensatie is leuk en zeker op zijn plek enkel is het eerder zaak dat dit nou eindelijk eens opgelost wordt. Ik ga er nogmaals achteraan.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

We zijn weer 3 weken verder ...........

• Nog geen skyshowtime.......
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1447Posts
  • 218Oplossingen
  • 601Likes

Hallo @Rbastiaa , helaas heeft de verantwoordelijke afdeling wat langer de tijd nodig om dit probleem volledig op te lossen. Ik heb je gegevens intern nogmaals gedeeld met dit team en hoop toch snel een update te ontvangen hierover.

In de tussentijd kun je via het On Demand menu genieten van SkyShowtime content via je mediabox. 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hier ook nog steeds geen Skyshowtime. Inmiddels 9 weken verder..! Ik ben er zooo klaar mee! 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5813Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

@brigittasophia  Dat kan ik mij volledig voorstellen, ik net zo. En dan ben ik niet eens SkyShowtime fan/abonnee!

Het is echt een hardnekkig probleem waardoor we meerdere gebruikers al langere tijd moeten teleurstellen en helaas heb ik ook nog geen sprankje aan de horizon gezien.

Zodra we een update hebben zullen we dat hier vermelden.

JeffreyG

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

/

stevenyoeva

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb sinds gisteren zelfde probleem.

Heb een aantal weken kunnen kijken en nu niet meer.

Ben nog gewoon ingelogd in de skyshowtime-app maar word gevraagd om een abonnement af te sluiten.

CounterSaturn

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik heb hetzelfde probleem, kijk al sinds december bijna dagelijks naar Skyshowtime als onderdeel van mijn abonnement. Sinds vandaag zegt hij dat ik een abonnement moet afsluiten, via de Next Mini, Chromecast app en op mijn telefoon. In Mijn Ziggo staat alles goed, zoals het altijd heeft gestaan.

Ik kan me nog goed herinneren dat er vorig jaar ook al zoveel probleem waren met de koppeling tussen Ziggo en Skyshowtime.... 

Is dit nu een bekend probleem waar aan gewerkt wordt, of moet ik zelf nog een ticket inschieten bij de klantenservice?

Pppaasss

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ook. Uit het niets doet sky showtime het niet meer. Terwijl deze wel op actief staat.

Pppaasss

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hier hetzelfde. Wat vreemd dat ziggo dit zelf niet signaleert en oplost. Kennelijk zijn er al langer problemen met ziggo en showtime

Pieter_Ehv

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Hier hetzelfde probleem. Krijg opeens de melding dat ik een abonnement moet afsluiten als ik iets wil bekijken op mijn Apple TV of iPad. Terwijl ik via mijn Ziggo plus Vodafone abonnement gekozen heb voor SkyShowtime als extra pakket. 

Wat is hier aan de hand? Ik ga niet nog eens €6,99 per maand betalen.

Sanderhebly

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook. Gisteren alles OK, vandaag moet ik ineens een abo afsluiten voor 6,99. 

Pelas

Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Ik heb begin van de avond telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik heb hetzelfde probleem vandaag. Wel ingelogd en mededeling dat ik een abonnement zou moeten afsluiten. Het probleem is bekend en proberen het zo spoedig mogelijk te herstellen.

stevenyoeva

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb het voor mijzelf opgelost.

Stond ineens niet meer geactiveerd bij Ziggo maar nog wel ingelogd in de Skyshowtime app. In de Ziggo app kon ik niet bij mijn streamingsdiensten komen maar vanuit een webbrowser wel. Opnieuw geactiveerd en voor mij probleem opgelost.

CounterSaturn

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Als de dienst in Ziggo niet meer op 'geactiveerd' staat, dan snap ik dat het niet werkt. Helaas is het probleem er ook terwijl de dienst wel op actief staat.

Schermafbeelding 2024-03-10 090409.png

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1581Posts
  • 160Oplossingen
  • 1063Likes

Hi @JeffreyG @stevenyoeva @CounterSaturn @Pppaasss @Pieter_Ehv @Sanderhebly @Pelas, we hebben hier nu meer meldingen over binnen gekregen. Erg irritant dat het ineens niet meer werkt, excuus!

We hebben het op de radar en hopen snel met een oplossing te komen. Excuus voor het ongemak. Zodra we nieuws hebben lees je het hier!

Pelas

Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Ook bij mij staat de dienst op geactiveerd. Wachten tot Ziggo of Skyshowtime het heeft opgelost. 🤔

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic