1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

147 Reacties 147
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1179Posts
  • 119Oplossingen
  • 574Likes

Dus @Rbastiaa en @brigittasophia jullie hebben beide onderstaande stappen doorlopen om het account te activeren: 

- Ga naar Mijn Ziggo - Login

- Ga naar producten

- Klik op Naar streamingsdiensten

- Kijk of SkyShowtime al meteen naar voren komt. Zo niet, kijk onder Aanbiedingen en Beheren en klik op SkyShowtime

- Klik op de oranje Acitveer knop, je wordt dan naar de registratie pagina van SkyShowtime geleid

- je moet nu een e-mailadres invullen waar je mee wil registreren, let op de verder knop licht soms niet op, klik ergens op de pagina om de knop te laten werken

- Klik op de verder knop

- Je kan hier een gebruikersnaam / wachtwoord invullen voor de nieuwe registratie of een bestaand account gebruiken om in te loggen

- Klik op de knop om te registeren / in te loggen

- Het account is daarna succesvol aangemaakt. 

Check dan eens of je in je Mijn Ziggo account onder het tabblad streamingsdiensten beheren SkyShowtime ziet staan. 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bovenstaande stappen afgelopen dinsdag al doorlopen. Skyshowtime was geactiveerd. Ik kon op de tv via de ziggo/skyshowtime app kijken ( volledige versie ) en op de tablet via de geïnstalleerde skyshowtime app. Alles werkte naar behoren. De volgende dag ging het pas fout. De grote qr code in beeld op de televisie en via de tablet/skyshowtime app kon ik ook niet meer kijken. Ik kan op de televisie wel de beknopte versie zien. In mijn ziggo is Skyshowtime ook nog steeds geactiveerd. Graag een oplossing! 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Screenshot_20231207-165520_Mijn Ziggo.jpg

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Is het misschien een optie om helemaal opnieuw te beginnen? De activatie verwijderen en een nieuwe activatie opstarten? Kunnen jullie dit regelen? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Judith  geloof me dit heb ik allemaal gedaan ...ook meerdere keren al aangegeven in deze topic ...

hoe had ik anders een hele dag kunnen kijken .....

ff ter info heb 11 november een chat gesprek gehad  met screenshots van alles ook geprobeerd om het bij min 2 de next mini  te proberen om aan te melden enkel zelfde probleem .

een week later heb ik weer een chat sessie gedaan zij kon terug vinden van mijn eerste sessie  daar nog meer dingen gedaan zonder enig effect .

en sorry dat ik het zeg nu ook in dit topic  heb ik het idee dat het weer weinig effect gaat hebben .

alles acties heb ik al meerdere keren uitgelegd.

maar goed .

onder streamings diensten zie ik staan  bij bestellen  disney , hbo en netflix 

en onder beheer zie ik staan skyshowtime en viaplay 

klik op op skyshowtime dan krijg ik het scherm zoals op de foto .... wil ik het abonnement opzeggen kan ik dat zelf dus niet doen en moet ik contact opnemen .......

viaplay echter heeel makkelijk  die kan ik opzeggen en activeren wanneer ik maar wil ....

ik ben nu al een maand bijna bezig ,..........  😞   graag nodig ik 1 van de mods uit om bij mij thuis te kijken waar ik tegen aan loop en dat het duidelijk word dat wat ik ook doe het gewoon niet lukt maar ook dat de fout niet hier ligt maar toch echt aan het account van skyshowtime .

lijkt mij als jullie vragen aan skyshowtime of mij email wel als volledig geregistreerd staat .

ik denk ook eigenlijk dat ze daar niet weten dat ik tvmax heb ......

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

contact gehad met skyshowtime 

zie de chats ..

mijn abonnement was opgezegd??? raar want in mijn ziggo stond / staat deze er nog 

account is gereset .

nu is ziggo aan zet .. ik moet hem opnieuw activeren ...

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Rbastiaa Erg frustrerende kwestie. En ik ben er pas een paar dagen in betrokken. Ben benieuwd of het opnieuw activeren gaat lukken bij jou.   @Judith Nogmaals de vraag: Kan mijn activatie verwijdert worden zodat er een nieuwe poging gedaan kan worden? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@brigittasophia  dan moet eerst het account volgens skyshowtime gereset worden  ... Zie mijn screens ... Ik w8t nu af 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Rbastiaa Dank voor de info. Ik ga morgen ook maar eens contact opnemen met skyshowtime. Voor vandaag heb ik er weer genoeg tijd ingestoken. Pfff... 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Posts
  • 347Oplossingen
  • 1717Likes

@Rbastiaa en @brigittasophia ik snap dat het maximaal zuur en balen is. Sorry voor het gedoe (nogmaals), het moet gewoon goed werken.

Beide voorbeelden stuur ik door naar een afdeling die voor jullie dieper de materie ingaat. Het is en blijft merkwaardig. We houden jullie op de hoogte, dank voor het geduld!

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nou, vanmorgen een chat gehad met skyshowtime klantenservice. Zie screenshots. Vervolgens weer gebeld met ziggo klantenservice. Deze konden mij weer niet verder helpen. Skyshowtime verwijst mij voor probleemoplossing naar ziggo, en ziggo verwijst mij weer naar skyshowtime. Iets met een kastje en een muur... 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Screenshot_20231208-105545_Chrome.jpg

Screenshot_20231208-104559_Chrome.jpg

Screenshot_20231208-104448_Chrome.jpg

Screenshot_20231208-104438_Chrome.jpg

Screenshot_20231208-104425_Chrome.jpg

Screenshot_20231208-104041_Chrome.jpg

Screenshot_20231208-103107_Chrome.jpg

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Judith @Jacob Na de chat met Skyshowtime heen en weer gemaild met Skyshowtime. Zij hebben nu de volgende oplossing ( zie mail ) geboden. Zij hebben mijn emailadres verwijdert uit het systeem met de bedoeling dat ik me dan opnieuw kan aanmelden. Echter moet dan wel aan de kant van Ziggo de activatie verwijdert worden. Dan kan er opnieuw geactiveerd en gekoppeld worden. Kan dit z.s.m. geregeld worden? Volgens mij heeft @Rbastiaa hier ook al om gevraagd. Graag jullie hulp! 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

**moderator: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy**

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4390Posts
  • 579Oplossingen
  • 2165Likes

@brigittasophia Dank voor het delen van je chat met SkyShowtime. Wellicht komt het onderzoeksteam tot nieuwe inzichten met de conclusie van Sky. Ik heb het in ieder geval met hen gedeeld ten behoeve van het onderzoek. Spijtig genoeg heb ik nu dus geen oplossing en doe ik weer een beroep op je geduld.

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Vincent Dank voor je reactie. Nogmaals mijn verzoek om mijn activatie in mijn ziggo te verwijderen zodat het opnieuw geactiveerd en gekoppeld kan worden. Wat is de reden dat dit nog steeds niet geregeld is? Geduld is een schone zaak, maar als de oplossing zo simpel/dichtbij lijkt raakt het geduld wel een beetje op... 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Vincent @Jacob @Judith  kan iemand mij uit leggen dat het zo moeilijk is ????

als ik mijn viaplay opzeg is dat meteen geregeld ik kan over 5 minuten gebruik maken netflix .

ik en @brigittasophia  hebben contact gehad beide met skyshowtime  .

daar zeggen ze bij beide van ons hetzelfde het abonnement is op de ene dag geactiveerd en de volgende  gedeactiveerd weet niet wie het was weet in ieder geval dat ik het niet was .

bij sky hebben ze het account gereset dus die bestaat daar niet meer en kan alleen weer komen als ik heb in MIJN ziggo activeer dan zou het opgelost moeten zijn ..

ik zou hier graag een storingsticket voor aan willen laten maken 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Rbastiaa Ik snap er ook helemaal niks van waarom het zo moeilijk is om onze activatie te verwijderen. En waarom krijgen we geen antwoord op de vraag waarom dit nog steeds niet gedaan is? @Vincent @Jacob @Judith 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Posts
  • 347Oplossingen
  • 1717Likes

@Rbastiaa en @brigittasophia ik snap jullie punt, echter: zoals recent nog eerlijk is aangegeven zijn de voorbeelden doorgezet. Dat wil al zeggen dat het kennelijk complex is.

We laten niemand ooit langer wachten dan nodig is en als er nieuws te melden is, dan doen we dat uiteraard.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

goede morgen ziggo ,

Nu 6 weken later ben ik nog geen steek verder .

ik vind dit alles behalve professioneel overkomen als ik 6 weken geleden iets aangeef en het enige wat ik te horen krijg is heb geduld het in gecompliceerd en we zetten het door .

volgens mij kan de oplossing heel simpel zijn opnieuw activeren dat gaf skyshowtime ook al aan  .

maar daarvoor moet het eerste gedeactiveerd  in mijn ziggo maar mischien denk ik dan weer te simpel .

maar ik snap werkelijk niet waarom dat niet kan ???? ook omdat ik zoals aan aangegeven als ik viaplay deactiveer ik hem morgen weer kan activeren .

mijn simpele vraag is waarom kan dat niet .

mijn telefoon nummer is bekent bij jullie en misschien kan een medewerker mij bellen om het uit te leggen ??

ik heb nog eventueel een andere oplossing .

ik maak met mijn ziggo mail een account aan bij skyshowtime ( want die hebben nu geen actief account van mij met ziggo mail ) ik betaal daarvoor 6,99 euro pmnd en die kosten minderen jullie mij in abonnement kosten tot dat het probleem is opgelost dan kan ik  in de kerst vakantie volop genieten van het uitgebreide skyshowtime assortiment .

met vriendelijk groet ,

Robbie 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic