1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1618Reacties
  • 161Oplossingen
  • 1078Likes

Hi @JeffreyG @stevenyoeva @CounterSaturn @Pppaasss @Pieter_Ehv @Sanderhebly @Pelas, we hebben hier nu meer meldingen over binnen gekregen. Erg irritant dat het ineens niet meer werkt, excuus!

We hebben het op de radar en hopen snel met een oplossing te komen. Excuus voor het ongemak. Zodra we nieuws hebben lees je het hier!

147 Reacties 147
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9847Posts
  • 584Oplossingen
  • 2703Likes

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

JennoKarin

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij precies hetzelfde. Wat is de oplossing?

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1163Posts
  • 119Oplossingen
  • 567Likes

Dat is ook wat, @Rbastiaa ben je helemaal blij met SkyShowtime, krijg je dit! Ik zie het wel bij jouw abonnement staan dus je moet er toch echt gebruik van kunnen maken! Zag je deze melding alleen bij de film die je wilde gaan kijken of zie je dit bij alles wat je in SkyShowtime aanklikt? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

hoi judith ,

noem mij maar robbie 🙂

ik heb hierover al 2 keer eerder contact overgehad via de ziggo chat .

ik heb hier ook screenshots doorgestuurd wat ik te zien krijg .

je ziet in mijn abo dat het er bij staat en ik heb hem ook al geactiveerd .

eerste keer werkte het perfect .

maar nu bij oppennen van de app op de next mini ( heb er 2 en bij beide hetzelfde )  krijg ik een QR  code te zien als ik even w8t  zie ik mij profiel  en een kids profiel en een plusje zodat ik meerdere kan aanmaken .

dat klik ik op mijn aangemaakte profiel en kan ik  het skyshowtime menu door scrollen en bekijken .

maar als ik de film/serie of docu  wil kijken  krijg ik het start scherm met de QR code weer te zien .

als het goed is kan je ook zien  dat ik dit ook heb aangegeven in de chat ...ben nu al 3 weken bezig 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1163Posts
  • 119Oplossingen
  • 567Likes

Even voor alle zekerheid @Rbastiaa  > Robbie 🙂 
Heb je SkyShowtime geactiveerd via je Mijn Ziggo account? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ja ook dat daarom staat hij nu onder beheren als treamingsdienst

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Eigenlijk staat alles administratief goed. Ik kan dan ook niet zo goed ontdekken waarom het niet werkt. Dit probleem is bij Ziggo ook (nog) niet bekend @Rbastiaa.
Even ter check; als je de SkyShowtime app download op je mobiel en daar inlogt en probeert iets te kijken; werkt dat wel? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Maakt niet uit waar ik inlog hij blijft zeggen dat ik een abonnement moet afsluiten van 6.99 en een week gratis krijg

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

En je weet 100% zeker dat je met het juiste e-mailadres inlogt op SkyShowtime, waarmee je de activatie hebt gerealiseerd? 

Als je op de box naar Entertainment gaat en dan naar SkyShowtime, dan krijg je gelijk de melding dat je een abonnement moet nemen? 

Ik stel deze vragen even ter dubbel-dubbelcheck, omdat ik de situatie moet escaleren @Rbastiaa . Zij willen altijd zoveel mogelijk concrete informatie heb. Des te meer ik nu vast heb, des te minder hoef ik je daar straks mee lastig te vallen ;-).

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Weet 200% dat ik het goede email adres heb.... Op de box bij entertainment kannik wel naar skyShowtime kijken maar daar staat niet alles op ...  maar via de app op mobiel of. Op de next mini of pc niet  dan kan ik wel inloggen maar zegt het idd dat ik een abonnement moet nemen ... Ik zie bv ook dat er een apparaat is aangemeld en welke er zijn aangemeld ...

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Nog steeds niet 😞

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Posts
  • 346Oplossingen
  • 1717Likes

@Rbastiaa zuur zeg!

We gaan nog eens dieper de materie in. Wil je onderstaand ook eens nagaan aub?

Want wat gebeurt er als je onder Entertainment  > SkyShowtime kiest en daar iets probeert af te spelen op ZiggoGo en of de mediabox?

Als wij hier kijken staat het pakket goed in het abonnement en zie ik niet direct reden waarom het niet zou werken. Vandaar de extra vragen. We horen het graag, alvast dank! 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

ok nog een keer .

1. op mijn beide next mini s zag ik dat er skyshowtime  onder het blokje entertainment stond / staat .

hier kon/kan ik nog steeds films op kijken .... 

2. ik kreeg een mailtje van ziggo dat ik skyshowtime kon activeren in mijn ziggo .... wat ik eigenlijk al raar vond omdat ik onder entertainment dat al kon kijken .

3. toen zag ik dat er ook een app was van skyshowtime  alleen deze staat niet onder entertainment  maar onder apps .

4. ik dacht laat ik dan toch maar even kijken met dat activeren .. ik heb de stappen gedaan die in de mail stonden om kosteloos mijn skyshowtime account aan te maken . de mail van van 9 november en op vrijdag 10 november heb ik een account aangemaakt  en om 19:47 kreeg ik de melding dat ik had in gelogd opeen nieuw  apparaat dit was  de next mini die ik al eerste heb gekregen van de ziggo en deze staat in de huiskamer .

5. ik kwam tot de conclusie dat je in de app veel meer films en series kan zien als "de skyshowtime onder entertainment " .

6. die avond op 10 november hebben wij een film gekeken via de app op de next mini  zonder problemen 

7. op 11 november wilde de kids nog een film kijken die ze voorbij zagen komen maar helaas de melding die  de app gaf  was dat  een QR code met abonneer je op skyshowtime . als ik even wacht krijg ik wel het opstartscherm te zien van skyshowtime en klik op op het aan gemaakte profiel dan kom ik ook nog eens in het menu van de app van skyshowtime  ik kan alle films en serie zien die er zijn  enkel als ik ik ze aanklik om de film te kijken krijg ik meteen weer het scherm met de QR code .

8. nu de skyshowtime onder entertainment  bekeken en die werkt wel enkel heeft die dus niet al die films .

ik kan hem in mijn ziggo ook niet deactiveren want ik dacht laat ik het nog eens  proberen .

kortom het werkte 1 dag  en nu niet meer .

ik weet niet hoe ik het duidelijker kan uitleggen ..... misschien moet anders maar een monteur meekijken op mijn next mini s ter plaatse ........ 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem zoals beschreven in ( punt 1 t/m 8 ) het laatste bericht van 2 uur geleden. Echter gaat het bij mij om een combi ziggo/hollands nieuwe. Gisteren Skyshowtime geactiveerd, werkte prima. Vandaag de qr code in beeld en verder het probleem zoals beschreven door RBastiaa. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1163Posts
  • 119Oplossingen
  • 567Likes

Bedankt voor het nogmaals uitleggen van de problemen waar je tegenaan loopt @Rbastiaa, en @brigittasophia wat jammer dat jij dezelfde problemen ervaart. Voor alle duidelijkheid ( Robbie, misschien heb jij dit al in eerdere berichten aangegeven ) loggen jullie in SkyShowtime in met een e-mail adres als gebruikersnaam? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

ja mijn email zoals bij jullie bekent is tevens mijn gebruikersnaam 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik log in met mijn emailadres zoals bekend bij ziggo. Ik heb vanmorgen overigens ook iets meer dan een uur gebeld met de ziggo klantenservice. Zij hebben van alles geprobeerd,  maar nog steeds geen resultaat. Het advies was om het een poosje te laten rusten en het over een paar dagen nog eens te proberen. 

Jeromeke

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Vreemd, bij een hoop anderen die dit probleem ook hadden lukt het sinds gisteren wel om Skyshowtime te activeren en dus het uitgebreide pakket kunnen bekijken.

Zie did topic: https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/SkyShowtime-activeren-lukt-niet-Helaas-we-kunnen-je-promo-nie...

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dat had ik ook gelezen in bovenstaand topic. Echter wat ik ook probeer  bij mij lukt het niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic