Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Begin maart heb ik hier gemeld dat er een scheefgezakte CAI kast voor ons hek staat en deze achterover duwt. Zie https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Scheve-CAI-kast/m-p/932608#M381839 . Ziggo medewerker @Jiri pakte het op en gaf aan dat het binnen twee weken rechtgezet zou worden. Tot op heden is er nog niets gebeurd, en wij kunnen ons hek dus nog steeds niet repareren.
Het oorspronkelijke topic is inmiddels gearchiveerd dus daar kon ik niet meer op reageren, dus vandaar nog maar even een nieuwe poging hier.
Opgelost! Ga naar oplossing.
He @AppleBirdy wij gooien het hier over de spreekwoordelijke schutting naar de collega's van het netwerk 😉
Ik vind het ook te lang duren en heb vanmorgen een update gevraagd waar ik zojuist een reactie op kreeg: donderdag of vrijdag wordt die vervangen!
Goed nieuws dus en dankjewel dat je er bovenop zit om dit gefikst te krijgen.
Dat laatste doet me denken aan de mop van een van mijn kiddo: hoe laat is het als een olifant op je schutting gaat zitten? 😄
Dit is uitermate onhandig en omdat de kast van Ziggo de oorzaak is en zij dit blijkbaar niet serieus genoeg nemen, zou ik Ziggo nu ook aansprakelijk stellen voor de scheve schutting, dan kunnen ze die ook gelijk recht zetten of laten zetten.
Morgen komt een Ziggo moderator hier in dit topic @AppleBirdy
Hi AppleBirdy, ik kan het vervolg op de melding helaas niet inzien, dus ik heb dit doorgezet naar ons Netwerkbeheer om er (nogmaals) naar te kijken. Laat je het weten als er actie is voor je deur?
Zelfs dit is al niet meer belangrijk voor Ziggo...
Update 20 april: niks gezien of gehoord, de kast staat nog steeds zo scheef als een toeter. Wel echt vervelend dit zeg!
Gelukkig maakt de kast niet het lawaai als een toeter. Desondanks toch vervelend dat nog geen actie is waargenomen.
Het moderatie-team is gevraagd om een update.
Ik blijf bij mijn eerdere advies: "Dit is uitermate onhandig en omdat de kast van Ziggo de oorzaak is en zij dit blijkbaar niet serieus genoeg nemen, zou ik Ziggo nu ook aansprakelijk stellen voor de scheve schutting, dan kunnen ze die ook gelijk recht zetten of laten zetten."
Ik heb het bij een Ziggo moderator weggelegd om opnieuw op te pakken en mogelijk iemand tot actie aan te zetten.
He @AppleBirdy wij gooien het hier over de spreekwoordelijke schutting naar de collega's van het netwerk 😉
Ik vind het ook te lang duren en heb vanmorgen een update gevraagd waar ik zojuist een reactie op kreeg: donderdag of vrijdag wordt die vervangen!
Goed nieuws dus en dankjewel dat je er bovenop zit om dit gefikst te krijgen.
Dat laatste doet me denken aan de mop van een van mijn kiddo: hoe laat is het als een olifant op je schutting gaat zitten? 😄
Haha, dank voor de info! Hopelijk dit weekend dan eindelijk ruimte om onze spullen weer recht te zetten - mits de olifanten wegblijven 😁
Zo, het is gelukt - er staat een gloednieuw kastje, prachtig rechtop 🙂
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...