1
Vraag
2
Reacties
Jeffrey-M

Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Probleem met ReplayTV (Ziggo GO website)

Ik heb momenteel Movies & Series XL als abonnement en ik wou vandaag Formule 1 terugkijken, maar nu bleek dat zodra ik dit probeer terug te kijken via de site ziggogo.tv  ik de melding krijg dat ik een abonnement nodig heb hiervoor. 

 

chrome_2021-09-25_16-36-49.png

 

Het vreemde is dat als ik hetzelfde via de ZiggoGO app probeer op mijn telefoon - ik wel toegang heb tot de content. Is er toch iets raars aan de hand met mijn Ziggo abonnement, of is het iets met de website dat een probleem is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jeffrey-M
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ik weet niet zeker of dat hetzelfde probleem is.

 

Ik kan namelijk wel gewoon 'live kijken' (zowel op telefoon, televisie, en web browser op de PC).

 

Alleen Replay (dus iets terugkijken) werkt niet naar behoren via de web browser. Het werkt wel goed op de telefoon en TV (Mediabox Next)

 

[Edit]
Wat vreemd, nu werkt het ineens wel. Ik kan nu wel terugkijken op de browser ook. Krijg niet meer de melding dat een abonnement nodig is om Ziggo Sport terug te kijken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Jeffrey-M
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ik weet niet zeker of dat hetzelfde probleem is.

 

Ik kan namelijk wel gewoon 'live kijken' (zowel op telefoon, televisie, en web browser op de PC).

 

Alleen Replay (dus iets terugkijken) werkt niet naar behoren via de web browser. Het werkt wel goed op de telefoon en TV (Mediabox Next)

 

[Edit]
Wat vreemd, nu werkt het ineens wel. Ik kan nu wel terugkijken op de browser ook. Krijg niet meer de melding dat een abonnement nodig is om Ziggo Sport terug te kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic