1
Vraag
2
Reacties
Karel33

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude afstandbediening koppelen aan Next Mini?

Kan in mijn oude Ziggo-afstandsbediening ook koppelen aan de Next-mini? Deze is kwa functies identiek aan de bij de Next-mini geleverde AB.

Voor de duidelijkheid: ik wil met beide AB’s dan dezelfde Next-mini kunnen bedienen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Zover ik weet kan dat niet. Er kan maar 1 originele Ziggo AB gekoppeld zijn aan de Next (mini). Je kan wel als extra de ZiggoGo app op smartphone of tablet gebruiken om de Next (mini) te bedienen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Zover ik weet kan dat niet. Er kan maar 1 originele Ziggo AB gekoppeld zijn aan de Next (mini). Je kan wel als extra de ZiggoGo app op smartphone of tablet gebruiken om de Next (mini) te bedienen.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Karel33 ,

Kan niet helaas.

Met next zou 2 AB's evt wel mogelijk zijn,  eentje op RF en eentje via IR.Of 2 op IR.Helaas momenteel een omruil van next mini naar next niet mogelijk. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Karel33 ik denk dat het afhangt welke oude afstandsbediening u bedoelt. 
Ikzelf heb nooit reden gezien om twee afstandsbedieningen met één apparaat te koppelen. Zelf heb ik er dus geen ervaring mee, maar het kán zijn dat zodra de ene afstandsbediening wordt gekoppeld, de andere dan ontkoppeld wordt. Maar het valt te proberen en laat in elk geval weten of het lukt.

Karel33
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb tevergeefs geprobeerd de 2e afstandbediening te koppelen. Uiteindelijk nog even contact gezocht met klantenservice maar die kwam met dezelfde poging. 

Afstandsbed-202

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

next mini resetten werkt niet.

Next mini kort ingedrukt houden, met tv aan, afstandsbediening verschijnt op scherm, knoppen op afstandsbediening indrukken volgens scherm. 

Verbinding hersteld !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic