Lippinkhof

Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Opnames verdwijnen constant

Ik word zo ontzettend pissig   Alweer alle opnames kwijt. Ik ( en anderen) heb dit reeds vaker gemeld, maar dit topic werd gesloten en ik werd verzocht dit te melden op een ander topic die eigenlijk hier niets mee te maken heeft.

Ik hoef geen antwoorden die ik al tig keer heb gehad en uitgevoerd !!!
Het is precies 1 maand goed gegaan .

Nu mis ik dus 4 films en 2 series ( waaronder een huis vol) die ik dagelijks had opgenomen , en dit weekend wilde afkijken. Gisteren stond alles er nog op. 
wie lost dit nu op, of moet ik het hogerop zoeken of wat ik van plan ben het posten voor iedereen zichtbaar  op Facebook, insta en Twitter. Want jullie hebben blijkbaar geen oplossing hiervoor.  Echt een k**bedrijf is het 😡😡

 

Uitgelicht
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Reacties
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Lippinkhof Het is al een tijdje stil en van mijn collega Anne begreep ik dat je begin april geen problemen meer ondervond. Kunnen we ervan uitgaan dat geen bericht goed bericht is?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Lippinkhof Het is ontzettend zuur dat het probleem zich opnieuw voordoet ondanks het opvolgen van de gegeven adviezen. Het kan niet zo zijn dat opnames om onverklaarbare redenen blijven verdwijnen. Ik zorg ervoor dat dit verder onderzocht wordt. We laten het weten als er een terugkoppeling is.  

81 Reacties 81
Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

ik heb zelf geen Netflix . Ik deel een account met mijn broer ( die ook ziggo heeft met de mediabox next, zonder problemen.) Geen andere streamingdiensten 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Duidelijk. Ik zie dat beide films te bekijken zijn via HBO Max. 

Wat vind je ervan als ik nu zeg; ik maak een vergoeding op je klantnummer aan van 16 euro. Hiervoor kan je 2 maanden HBO Max nemen (het standaard abonnement. Basic is wat goedkoper, maar dan zijn de mogelijkheden ook minder), waarmee je dan alsnog de films kunt bekijken. En dan natuurlijk ook nog een hele hoop meer. 

Ik begrijp dat dit niet de oplossing van het uiteindelijke probleem is, maar ik snap ook dat je op dit moment weinig geholpen bent met het stukje "we werken er aan" en wil voor de tussentijd graag iets bieden. 

Ik hoor graag wat je hiervan vindt :-). 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Helemaal goed, fijn scheelt in ieder geval al weer een stukje frustratie .

ik had mij intussen aangemeld als tester , hopelijk helpt dit straks ook.

Ik neem aan dat ik zelf HBO Max moet aanzetten en opzeggen ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ja, die moet je inderdaad zelf nog doen. Ik maak de vergoeding gelijk aan! 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb trouwens nog steeds last. Ga er vanuit dat ik ondanks dat ik een een testgroep zit, nog steeds moet doorgeven als opnames verdwijnen ?
onderstaand had ik gisteren opgenomen, wilde het nu afkijken maar was alweer weg 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Lippinkhof 

Dat is juist hoor, geef je meldingen zeker nog door, dan zetten wij ze door naar de collega's die dit onderzoeken. 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Gisteren heeft mijn man verschillende films opgenomen. Zie bijlage , waren vandaag al weer verdwenen . 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

volgens mijn is het al eerder gevraagd,

zijn er naast jou en je man nog meer huisgenoten of de kids die toegang hebben tot de next en of een extra next (mini) ? en misschien per ongeluk de opnames verwijderen

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Lippinkhof Dank voor de voorbeelden! Ik heb ze zojuist weer doorgegeven aan de onderzoeksafdeling. 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Is inderdaad al een aantal gevraagd. Maar nee , verder heeft niemand toegang tot de mediabox next. 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Dit onderwerp gaat een beetje op de EPG lijken. Voorbeelden aandragen. Dat helpt niet. Ze zijn weg zonder gebruiker actie. Dat is al uitgezocht. 

 

Hoe moeilijk is het om een nieuw account, of een tweede aan te maken voor TS waarmee wel de opnames blijven staan. Dan kan de software afdeling met het oude account zelf opnames plannen en uitzoeken wat er misgaat.

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Het leek bijna een week goed te gaan. Echter eergisteren heb ik bladerunner 2049 opgenomen op rtl 7 om 20.27 uur. Gisteren waren we hem aan het afkijken . Maar we wilden ook wat anders zien, dus we wilden na “de verraders “ de rest van de film afkijken, en toen was hij weer verdwenen 😞. Nu geen screenshot ( vergeten )

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

misschien kan er alsnog naar mijn eerdere idee worden gekeken :

robinjoo19_0-1679169499294.png

 

 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@MR_CHIP 

het is natuurlijk het proberen waard indien mogelijk,

maar de cloud opnames zitten immers gekoppeld aan het klantnummer (abonnement) mogelijk gaat daar iets mis waardoor de cloud wordt gereset,

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor je update @Lippinkhof, ik voeg het voorbeeld toe. We hebben het verzoek om je account te verwijderen en opnieuw aan te maken eerder bij de onderzoekende partij neergelegd, hiervan wordt niet verwacht dat het een oplossing zal bieden. 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

@Rikst ik neem aan dat ze het wel gaan proberen. Lijkt me de enige oplossing tot nu toe. 

Ze mogen ook een nieuw/tweede account aanmaken. Zolang het maar geen kopie of gewijzigde account is. Het moet een "vers" account zijn zonder sporen van een vorig account. Anders wordt een eventueel "foutje" meegenomen en dat is niet de bedoeling.

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hoi, 

Gisteren heb iets afgekeken en niet verwijderd en vandaag weer.dat waren de enige opnames die ik had.  En nu ik kijk zijn ze beide verdwenen . niet erg op zich natuurlijk, maar Ik heb het niet zelf zo ingesteld . . Ik neem vandaag 2 dingen op op npo 3 ( kan ik gelukkig ook later zonder reclame terugkijken ) down the road en daarna “ je zal het maar hebben”. En kijk het dan later deze week normaal terug , dus niet via de opnames. Eens kijken hoe lang of ze er op blijven staan. 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

@Lippinkhof ik ben blij te lezen dat je nog zo positief bent/blijft en er nu een soort wedstrijd van maakt hoelang een opname blijft staan.

 

Waarschijnlijk win je ook de prijs voor het langstlopende probleem zonder oplossing. Buiten de opname issues dan. Dat haal je niet meer in.

 

Ik hoop dat je snel opnames maakt die langer dan een week blijven staan.

 

Misschien dat Ziggo je een abonnement op NPO+ en videoland vergoed zodat je toch zaken langer dan een week kunt terug kijken.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik denk dat het goed idd zou zijn als ziggo wat van de kosten vergoed die je voor andere diensten kwijt ben, je hebt al best lange tijd niet optimaal gebruik kunnen maken van de diensten waarvoor je gewoon betaalt 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ze hebben mij al wel wat gecompenseerd hoor. Ik heb nu 2 maand HBO+. Deze heeft ook veel films die ik had opgenomen. Alleen jammergenoeg natuurlijk niet de normale series die op tv komen 

Uitgelicht topic