FGOD

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Next met Logitech Harmony

Ik heb sinds een paar jaar en Logitech Harmony Elite en dat werkte altijd perfect met de Next mediabox, maar sinds gisteren reageert hij nergens meer op...

 

Is er een update geweest die verandering heeft doorgevoerd in de manier waarop de ir werkt? En zijn er andere device instellingen die we kunnen gebruiken voor de Logitech om het wel weer werkend te hebben?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FGOD
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De overige apparaten hadden inderdaad nergens last van een en reboot van de Next en Harmony hielpen niet, maar raar genoeg heeft het zichzelf nu weer opgelost... Geen idee waar het probleem lag...

Bekijk in context

5 Reacties 5
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes
FGOD
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Helaas heb ik daar weinig aan omdat ik al de fabrikant/model uit die thread gebruik en dat heeft altijd gewerkt, dus het lijkt echt alsof ze met een firmware update iets aangepast hebben maar dit niet naar de klanten hebben vermeld... 

Garihd

Level 16
  • 2021Posts
  • 72Oplossingen
  • 1105Likes

De laatste update is alweer even geleden zo lijkt het. overige functies en apparaten kunt u nog wel met de Elite aansturen?

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Ik heb ook een Logitech Elite en hub en deze werkt normaal. Mijn Next (HUMAX) model 2008C-STB-ZG heb ik opgenomen als apparaat en activiteit in mijn Logitech Elite ab. Bij Logitech hoefde ik alleen de keuze Ziggo, Mediabox Next te kiezen.

 

FGOD
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De overige apparaten hadden inderdaad nergens last van een en reboot van de Next en Harmony hielpen niet, maar raar genoeg heeft het zichzelf nu weer opgelost... Geen idee waar het probleem lag...

Uitgelicht topic