1
Vraag
2
Reacties
DJU

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next box zonder coax kabel

L.S.

 

Ik vraag al geruime tijd via de chat wanneer de next box zonder coax komt. Vandaag kreeg ik de melding dat ik via Ziggo community me kan aanmelden voor een test met deze box. Ik kan hier echter helemaal niks over vinden.

 

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik deze box kan testen en als dit niet mogelijk is hoelang het nog gaat duren voordat ik de next box welke zonder coax werkt kan bestellen? 

 

Dit aangezien ik graag een next box in de slaapkamer wil heb waar ik alleen een ethernet kabel heb en geen coax kabel kan krijgen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DJU Onderstaande link is de enige mogelijkheid om je aan te melden om met tests mee te doen.

Lees het eerste bericht waar een link staat om je aan te melden, meedoen is dan nog geen zekerheid.

 

Want daar staat ook:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen.

 

Ziggo producttesten: Hoe werkt het? - Ziggo Community

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ow gaat ziggo de Mini TV box testen intresting.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@RoWi. Ts heeft misschien alleen te horen gekregen dat producttesten via deze weg gaat en niet via de chat.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Steefb  schreef:

@RoWi. Ts heeft misschien alleen te horen gekregen dat producttesten via deze weg gaat en niet via de chat.


Dat is niet hoe ik het bericht van de topic starter lees maar er is uiteraard van NDA sprake.

DJU
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes



dit is wat ik via de chat kreeg:

 

21B41FDB-B3E8-4C5F-B89C-F2E46092000F.png

DJU
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DJU Onderstaande link is de enige mogelijkheid om je aan te melden om met tests mee te doen.

Lees het eerste bericht waar een link staat om je aan te melden, meedoen is dan nog geen zekerheid.

 

Want daar staat ook:

Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen.

 

Ziggo producttesten: Hoe werkt het? - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic