rene.oosterman

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Next box: Opgeslagen content bewaren?

Wat doe ik met opgeslagen content op de oude box als ik die nog wil bewaren? 

7 Reacties 7
Steefb
Expert
Expert
  • 10475Posts
  • 1954Oplossingen
  • 3398Likes

Welke oude box? Over het algemeen ben je die kwijt.

Behalve als je al cloud opslag had dmv. een andere next of horizon xl, dan blijft het gewoon bewaard .

rene.oosterman
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor jouw reactie en oh dat moet ik even opzoeken.👍👋

Ferdy Bossy

Gedreven Raadgever
  • 205Posts
  • 5Oplossingen
  • 34Likes

Beste @rene.oosterman welke opgeslagen gegevens er staat niets op.

Alles  wat wordt opgenomen staat op de servers van Ziggo.

Mvg

Ferdy

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6680Posts
  • 438Oplossingen
  • 1305Likes

in oud ziggo gebied als het om een zelf gekochte mediabox (cisco humax samsung etc) gaat dan kun je die gewoon bewaren om later alsnog de opnames te bekijken

Ferdy Bossy

Gedreven Raadgever
  • 205Posts
  • 5Oplossingen
  • 34Likes

Goh @anoniemforum SUPER EXPERT waarom?!! @rene.oosterman had het volgens mij over de NEXT. Probeer problemen op te lossen, bij mij geldt empathie en geen jaloezie. @Serkan ik begrijp deze terecht wijzigingen niet, het is beter dat ik stop met (foute) oplossen van problemen.

RoWi.
Expert
Expert
  • 10024Posts
  • 436Oplossingen
  • 2603Likes

Gezien de vraag, zal toch duidelijk moeten worden of de topicstarter al een Next had, of dat deze van Mediabox model onbekend overgaat naar een Next. 

Inderdaad wordt op een Next enkel minimale informatie bewaard, van bijvoorbeeld een Netflix account. 

De start topic noemt wel een Next, dat betekent niet automatisch dat dit de oude box betreft.

Wim C.

Gedreven Raadgever
  • 472Posts
  • 17Oplossingen
  • 127Likes

Ik denk dat hier misschien sprake is van een aantal onduidelijkheden waardoor er misschien misverstanden zijn ontstaan. Blijkbaar heeft @rene.oosterman niet duidelijk gemaakt om welke "oude box" het gaat. Er is bijvoorbeeld één oude box, de Mediabox Horizon, met een ingebouwde harde schijf waar opgenomen materiaal wordt of werd opgeslagen. Later is het ding omgedoopt in XL en nog weer later werden de Mediaboxen XL omgebouwd waarbij de ingebouwde harde schijf buiten werking werd gesteld en content op de Ziggo-servers werd opgeslagen.

Ik weet niet hoeveel van die oude Horizons er nog in omloop zijn, maar als de topicstarter een Horizon had en nu een Mediabox Next, dan moet hij zijn opgenomen materiaal als verloren beschouwen.

Uitgelicht topic