1
Vraag
2
Reageer en help mee
Maikel-B

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Next Mini - screensaver?

Waarom heeft de next mini Mediabox geen Screensaver? Dit is echt een must have. Met Oled TV is dit echt nodig. 

 

Met kinderen in huis is het echt nodig een Screensaver. 

 

Die letten niet op of dat het beeld stil staat.

27 Reacties 27
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Een tv die dat nodig heeft moet dat zelf aan boord hebben.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Maikel-B beetje rare redenering, jij hebt een oled tv, je hebt kinderen die er niet op letten, en nu moet ziggo het voor je oplossen. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik heb op mijn samsung tv gewoon een screensaver die na enige tijd actief wordt met een zwarte achtegrond met een bewegend samsung logo

tv is uit 2021 qled 

ik verwacht/ging ervan uit dat andere tv's dit ook doen ?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

@Hatolex  schreef:

@Maikel-B beetje rare redenering, jij hebt een oled tv, je hebt kinderen die er niet op letten, en nu moet ziggo het voor je oplossen. 


Het gaat toch over een ziggo-product!

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De TV heeft een Screensaver, maar niet als deze extern via HDMI zal worden aangestuurd... ik heb een NVIDIA shield en PS4 en beiden hebben een Screensaver de shield start na 5 min ( zelf in te stellen ) en de PS4 dimt met static beeld.... het is een Oled en Plasma zijn gevoelig voor inbranden... 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dat ligt dan echt bij de tv mijne heeft ook als die op hdmi van de next mini zit na enige tijd een screensaver

 

maar goed ziggo is hier niet verantwoordelijk voor, en er is in het verleden (al jaren ) een screensaver gevraagd die er blijkbaar niet komt 

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is helemaal niet raar, kinderen zijn nog jong... maar even wat anders. Val jij nooit eens in slaap na een lange week? Toch nog even een serie aan en je ligt te slapen? Geen screensaver en de film is afgelopen? En dan kun je zeggen van ja... moet je niet in slaap vallen? Of de kids niet aan de TV laten komen.. kan allemaal.. even appels en peren vergelijken. Je hebt een auto en knalt tegen een boom. Ben je ook blij dat je airbag werkt? Tegenwoordig ook standaard in een auto. Screensaver hoort ook standaard in een mediabox .

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Werkt die ook als je een externe bron selecteert?

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zoals ik al zei werkt die screensaver ook al staat de tv op externe bron de next mini dus 

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De TV zelf heeft het aan boord. Maar start niet met een externe bron.

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Interessant, welke TV heb jij dan? Waarom dat ik dit wederom ben gestart is omdat ik eigenlijk een Screensaver had verwacht in de mini next, en al een nieuw scherm heb gehad van LG omdat deze dus was ingebrand, en pixelrefresh loste dit echt niet meer op.... 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

tja ik kan er weinig aan doen misschien weet iemand anders met een oled tv nog een handige trucje 

oid

ikzelf heb deze tv : https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-tv/q74a-55-inch-qled-4k-smart-tv-qe55q74aatxxn/

vanuit ziggo hoef je niks te verwachten in ieder geval, hier wordt al jaren op gevraagd 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@youriy  Dus omdat het de TS niet lukt kennelijk om zijn screensaver te activeren moet ziggo het maar oplossen. Ik vind het een vreemde redenatie hoor.

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ben benieuwd, 

 

Weet wel dat ik nooit meer een Oled koop. Super beeld, maar dit is iets waar je niet over wil nadenken, doet Ziggo blijkbaar ook niet. Waar ik denk dat het niet moeilijk hoeft te zijn. Beeld van de mini is super. Maar geen screensaver is echt waardeloos. Toch maar weer terug naar de shield voor mij.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik ben het helemaal met je eens, we kunnen er als klant helaas echter niks aan doen

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben dit natuurlijk gestart om de ogen van Ziggo te openen.... volgens mij staat er bij meer dan de helft van mijn vrienden en familie een Oled TV. Is er niet iets van een wish list in de nieuwe Firmware? Beeld van die Mini is echt wel super..... TV kijken op de shield is maar in 720 en niet in 4K. En dan doel ik op de Ziggo GO app.. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes
Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Kan de Next mini niet in sleep modus, als je deze niet gebruikt bijvoorbeeld na 15 min de AB niet gebruikt. Dat er een warning in beeld komt, dat deze dan uit gaat of de timer van de tv zelf

Maikel-B
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je hebt een energie optie in de next... na 4uur uit. Schiet dus niet op.... 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic