1
Vraag
2
Reacties
florismk

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Next Mini bedienen met universele AB - hoe en wat?

Ik heb een Logitech Harmony 665 universele AB en sinds een paar dagen een Next Mini. Als ik de Next Mini wil toevoegen in de configuratie van de Harmony, wordt het typenr niet herkend (Harmony maakt er een Arris DVD-speler van).

 

Elders heb ik gelezen dat de Next Mini sowieso niet met IR te bedienen is, omdat hij via Bluetooth wordt aangestuurd. Is dat ooit al officieel bevestigd vanuit Ziggo? En zo niet, op welke manier wordt de Next Mini dán aangestuurd met zijn eigen AB?

 

En weet iemand een universele AB die zowel IR kan (voor alle andere apparatuur) als BT (of wat de Next Mini dan ook nodig heeft)? Ofwel een AB die universeel is inclusief de Next Mini?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Elders heb ik gelezen dat de Next Mini sowieso niet met IR te bedienen is, omdat hij via Bluetooth wordt aangestuurd. Is dat ooit al officieel bevestigd vanuit Ziggo?"

Dat is gecommuniceerd vanuit Ziggo, anders was dat nooit zo duidelijk geweest.

 

Er is nog geen universele afstandsbediening gemeld, op dit forum, die via Bluetooth de Next mini aan kan sturen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Elders heb ik gelezen dat de Next Mini sowieso niet met IR te bedienen is, omdat hij via Bluetooth wordt aangestuurd. Is dat ooit al officieel bevestigd vanuit Ziggo?"

Dat is gecommuniceerd vanuit Ziggo, anders was dat nooit zo duidelijk geweest.

 

Er is nog geen universele afstandsbediening gemeld, op dit forum, die via Bluetooth de Next mini aan kan sturen.

florismk
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Wat jammer zeg. Maar bedankt voor het antwoord!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic