rias

Level 4
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Monteur geweest, problemen niet opgelost

gebeld voor probleem met de next hoge piep toon in stand-by afstandsbediening werkt spontaan niet meer tijdens het zappen dit is nog steeds niet opgelost de monteur komt en kijkt en zegt dit is niet goed en dat ook niet en hij begint kabels los te trekken ik denk wat doe je nou daar heb ik niet voor gebeld hij sluit nieuwe kabels aan waar ik niet om gevraagd heb en ook een nieuwe splitter waar ik niet om gevraagd heb ik zij nog tegen hem het is niet nodig ik heb genoeg kabel liggen waarop hij zegt geeft niet hoor die krijg je van mij en hij ging weg kijk ik later in mijn mailbox moet ik 50 euro betalen voor iets waar ik helemaal niet om gevraagd heb ik vind het een schande 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@rias Hartelijk dank voor het aanvullen van je profielgegevens. Ik ben er verder voor je ingedoken en de kosten a € 50,- zijn in dit geval onterecht.De kosten a € 50,- heb ik dan ook d.m.v. een credit voor jou vergoed.  Op dit moment hebben we namelijk een onderzoek lopen omdat er meer klanten zijn die aangeven dat de Mediabox Next een pieptoon heeft. Vermoedelijk heb jij hier op dit moment ook last van. Ik neem jouw melding ook mee in het lopende onderzoek. Zodra ik meer weet m.b.t. het vervolg hierop hoor je het van mij. In tussentijd is het advies om het energieverbruik van de Ziggo Mediabox Next op hoog te zetten. De pieptoon zou dan minder goed hoorbaar zijn.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik ga dit voorleggen aan een moderator en die kan je hier verder mee helpen.

 

Voor piep in de Afstandsbediening zou je alle 4 de AAA batterijen er even 15 minuten uit kunnen halen, en je Next zelf even 15 minuten uitzetten. Doe de batterijen er weer in en start de Next op nu zal je afstandsbediening gaan koppelen.

 

Zo niet druk dan op de TV toets en de 0 (nul) toets

 

Laat even je gegevens achter.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @rias en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee aan de bel trekt a.d.v. dit topic! Ik kan me voorstellen dat het een ontzettende domper is op het moment dat je kosten berekend krijgt terwijl het probleem niet is opgelost. Uiteraard kijk ik graag voor je na wat wij voor je kunnen betekenen. Zou je jouw huisnummer in je profielgegevns willen zetten? Dan kan ik jouw klantgegevens er bij pakken en je verder helpen.

rias
Topicstarter
Level 4
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

ik heb al een nieuwe AB maar probleem blijft bestaan de next heeft een piep toon de AB niet

 

rias
Topicstarter
Level 4
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

profiel aangepast moet nu goed zijn

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@rias Hartelijk dank voor het aanvullen van je profielgegevens. Ik ben er verder voor je ingedoken en de kosten a € 50,- zijn in dit geval onterecht.De kosten a € 50,- heb ik dan ook d.m.v. een credit voor jou vergoed.  Op dit moment hebben we namelijk een onderzoek lopen omdat er meer klanten zijn die aangeven dat de Mediabox Next een pieptoon heeft. Vermoedelijk heb jij hier op dit moment ook last van. Ik neem jouw melding ook mee in het lopende onderzoek. Zodra ik meer weet m.b.t. het vervolg hierop hoor je het van mij. In tussentijd is het advies om het energieverbruik van de Ziggo Mediabox Next op hoog te zetten. De pieptoon zou dan minder goed hoorbaar zijn.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Dank je voor oppakken @Paul  👍🏻

Uitgelicht topic