Hemelwater

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox neemt programma Der Alta niet op.

 
8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Voor opname issues is al een mooi (groot) topic.

 

TV Gids en opname-issues: updates & discussie - Ziggo Community

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Hemelwater  Hoe had je de opname gepland?
Als enkele opname of als serie?
Ik wil het namelijk ook wel eens proberen of het hier ook fout gaat. Ik zou sowieso zoals @Steefb aangeeft een melding maken in het door hem genoemde topic. De kans dat eventuele problemen worden gezien, opgepakt en opgelost is veel groter dan dat er voor ieder programma/zender combinatie een nieuw topic komt.

Hemelwater
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik heb alles geprobeerd om de serie op te nemen. Het programma er voor en na neemt hij wel op. Maar in Rijswijk bij mijn vriendin neemt de mediabox next het wel gewoon op. Snap er niets van.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

Heb zojuist "Der Alte" ingepland. Alles lijkt goed te zijn gaan. Kan helaas pas vrijdag melden of het lukt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hi @Hemelwater, wat bijzonder dat het programma bij je thuis niet opgenomen kon worden, maar bij je vriendin wel. Krijg je direct een foutmelding zodra je de opname inplant? Speelt dit probleem enkel wanneer je kiest voor een serieopname? Lukt het wel via Ziggo GO? Of loop je ook tegen problemen aan met een 'losse' aflevering? Heb je daarnaast de workaround geprobeerd waar @Steefb naar verwijst?

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

Ik wil bij deze even door geven dat de opname die ik als test in zou plannen terug te vinden is bij de opnames. Op het moment van schrijven is het programma nog bezig.

kevinhabets1979

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gisteravond werd alleen de eerste helft van de EK-kwalificatie Nederland-Frankrijk opgenomen. Als je vervolgens de uitzending terug wilt bekijken, dan wordt alleen de eerste helft getoond. Dit terwijl in de gids duidelijk de volle 90 minuten staat aangegeven. Dit probleem doet zich eveneens al bijna anderhalf jaar lang voor. Met name voetbalwedstrijden worden bij de commerciële zenders slechts voor 45 minuten opgenomen. Dit terwijl het voor beide helften staat ingepland, en de opslagcapaciteit voldoende is. Bij Ziggo is het probleem bekend, maar is er tot op heden nog geen concrete oplossing voor. 

Uitgelicht topic