johan.molenaar
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL - geen internet

Mediabox geeft goed Live TV beeld. Terugkijken stoort  continue.

Beeld gaat dan op stil.

Diagnose geeft een zeer trage internetverbinding.

Box zit aangesloten met kabel in mijn thuisnetwerk. Wifi is uitgeschakeld.

Internet kabel vernieuwd en rechtstreeks aangesloten op modem. ==> geen cverbetering

Heel soms geeft net diagnostiek een prima verbinding en dan werkt alles ook ok.

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 9582Reacties
  • 1750Oplossingen
  • 2914Likes

De mediabox xl moet niet aangesloten worden op het thuisnetwerk. Zijn internetverbinding gaat via coax en zijn eigen modem.

 

Verwijder uit thuisnetwerk | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb
Expert
Expert
  • 9582Reacties
  • 1750Oplossingen
  • 2914Likes

De mediabox xl moet niet aangesloten worden op het thuisnetwerk. Zijn internetverbinding gaat via coax en zijn eigen modem.

 

Verwijder uit thuisnetwerk | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2386Reacties
  • 371Oplossingen
  • 381Likes

Goedemiddag @johan.molenaar,

Welkom op de Community!
Irritant dat het terugkijken zo moeizaam gaat! Dat is natuurlijk vervelend, helemaal als het live tv kijken wel gewoon goed gaat.

Het klopt echter dat de Mediabox XL niet in het thuiswerk hoort met een UTP-kabel. De Mediabox XL heeft aan signaal via een coaxkabel genoeg. Gaat het terugkijken wel goed als je de box uit het thuisnetwerk haalt? We horen graag 🙂