johnpel

Level 4
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Mediabox XL gaat ‘s nachts spontaan aan

Ik heb sinds begin dit jaar een Mediabox XL. Ik heb eco modus geselecteerd en dit werkte tot nu toe goed. Sinds een paar dagen gaat de Mediabox kennelijk spontaan aan ‘s nachts, want dan brandt het oranje lampje ‘s ochtends. Je ziet geen tijd in beeld en als ik hem aanzet staat hij vast in het Ziggo scherm. Je moet hem dan uit- en aanzetten met het knopje. Wat zou dat kunnen zijn? Ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet, maar als dit zo blijft zet ik hem maar met het knopje aan en uit. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor het meedenken!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Absoluut @johnpel

Fijn te lezen dat de fabrieksinstellingen je hebben geholpen, dat is super fijn.

Mocht je in de toekomst iets willen wijzigen, dan staan we uiteraard weer voor je klaar.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

's-Nachts gaat de Mediabox XL even aan om te kijken of er een update is.

Ik vermoed dat hij daarna niet goed uitgaat.

Een Ziggo moderator kan de Mediabox XL omruilen voor een Next of Next mini, dat scheelt ook nog een berg stroom.

Laat weten welke je wenst: Mediabox Next of Mediabox Next Mini? - Ziggo Community

johnpel
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Als dat niet is op te lossen, dan graag een Next mini. Wat moet ik met de Mediabox XL doen? Ik heb hem pas een half jaar volgens mij.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De Mediabox XL mag tegenwoordig meestal naar de milieustraat, maar dat staat in de mail als je een nieuwe mediabox toegestuurd krijgt.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @johnpel

 

Ik kan je mediabox XL zonder extra kosten vervangen voor een Next box. Wat wel handig is om te weten, is dat de Mini Next niet beschikt over een optische audio aansluiting. Mocht je gebruik maken van bijv. een soundbar of audiosysteem, dan is het handiger een standaard Next box te bestellen.

Laat je het hier weten?

johnpel
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Beste Jamyla,
Bedankt voor je bericht.

Het terugzetten naar fabrieksinstellingen lijkt te hebben geholpen. Ik ben verder nog erg tevreden met deze Mediabox, dus voor nu laat ik het maar zo. Omruilen kan later altijd nog toch? 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Absoluut @johnpel

Fijn te lezen dat de fabrieksinstellingen je hebben geholpen, dat is super fijn.

Mocht je in de toekomst iets willen wijzigen, dan staan we uiteraard weer voor je klaar.

 

johnpel
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Nogmaals bedankt!

Uitgelicht topic