Cecilia Ziggo wrote:
Hey allemaal!
Toevallig waren er twee topics over dit onderwerp, dus ik heb ze even samengevoegd. Dat houdt de boel lekker overzichtelijk. Jullie zijn zeker niet de enige die ineens alles in het Duits op de Mediabox Next zien. Wij hebben gisteren een issue aangemeld dat de gidsinformatie en de taal van het menu bij de Mediabox Next ineens in het Duits is. Een reset naar fabrieksinstellingen verhelpt het probleem. Hoe je dit kunt doen, lees je hier!
Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten 😉
Het is fijn om te weten hoe het opgelost kan worden waarvoor dank.
Echter ik ben van mening dat het niet zou mogen dat door welke probleem of werkzaamheden van Ziggo dan ook de gebruiker van de Next zijn systeem de volgende dag moet resetten naar fabrieksinstellingen als hij of zij deze de dag ervoor niets vermoedelijk normaal heeft afgesloten/uitgezet.
Hoe kan het toch dat Ziggo in alle facetten dit probeert goed te praten? Volgens mij gaat het daar ergens fout? Volgens mij heeft Ziggo de klanttevredenheid en klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel staan.
Ik bedoel ik bel hiervoor naar de klantenservice en dan wordt je in de wacht gezet bij een techneut. Die gaat ruggespraak houden met een collega en zegt vervolgens ik zie dat er een glasvezelkabel kapot is gegaan. U bent niet de eerste en we verzamelen alle klachten en dan kan het morgen goed gemaakt worden voor u. Nu blijkt dat Ziggo helemaal niets gaat oplossen de klant moet het zelf doen met een herstel naar fabrieksinstellingen.
Beetje jammer hoe Ziggo hier mee om gaat...maar dat is al jaren zo helaas...