1
Vraag
2
Reageer en help mee
Maanmonster

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Next code 2212: Kan opgenomen programma's niet meer afspelen

Sinds een paar weken krijg ik de foutmelding 2212. Soms gebeurd dat als ik verder wil gaan met iets waarmee ik eerder ben begonnen, soms meteen bij het begin. Opnieuw beginnen lukt niet.

Na een aantal pogingen is de optie afspelen er niet eens meer, alleen de optie deleten.

Het lijkt vooral - maar niet alleen - te gebeuren bij BBC-programma's en ik ben niet de enige met dit probleem 😑

 

Stroom vd connector en mediabox ahalen lukt niet, herstarten van mijn telefoon (als ik cast via ZiggoGO) lukt niet.

Ik vind dit heel vervelend, vooral omdat dit probleem al werd gemeld in 2019 (!) & ik Ziggo heb gekozen omdat ze BBC-kanalen hebben..

Ik heb mijn mediabox aangesloten via een ethernetkabel en het gaat vooral om geprogrammeerde programma's.

 

Verder onthoudt de mediabox ook niet waar ik was, waardoor de functie 'continue watching' ook niet zo veel zin heeft.

Niet zo blij met Ziggo dus!

Hopelijk wordt dit snel opgelost.

10 Reacties 10
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Maanmonster
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gedaan.

Geen storing/onderhoud en aangesloten via ethernet.

Toch bedankt!

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Maanmonster en welkom op de Community. Goed dat je het stappenplan gecheckt hebt. Ik zou graag even met je mee willen kijken, wil je hiervoor jouw profiel nog updaten? Via deze link kan je jouw adresgegevens toevoegen, die zijn uiteraard niet openbaar inzichtelijk. 

Maanmonster
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gedaan! 😊

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Super @Maanmonster, dankjewel. Ik ben er voor je ingedoken maar zie geen bekende problemen terug die specifiek op code 2212 van toepassing zijn. Je ervaart dit vooral op BBC-kanalen begrijp ik, is dit dan ook bij specifieke programma's het geval? Ik lees dat je al het een en ander gedaan hebt, top! Had je ook het modem al een reset gegeven? Zo niet, wil ik je vragen dit nog te proberen. 
 

Indien de Next rechtstreeks zit aangesloten op het modem en de herstart geen effect heeft gehad, wil ik dit ter onderzoek graag verder doorzetten. Kan je dan een voorbeeld aanleveren aan de hand van de volgende info? 

 

- Type content (film/opname/replay/serie): Opname
- Zender/kanaal:
- Programma naam: 
- Bij replay of opnames; wat is het tijdstip van de originele uitzending:

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Maanmonster
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

- Type content: opname
- Zender/kanaal: BBC1
- Programma naam: Global Citizen Live (Shawn Mendez).
- Bij replay of opnames; wat is het tijdstip van de originele uitzending: Zondag 26 september 01.00 (mogelijk britse tijd).

 

Ik heb deze opname gedeeltelijk bekeken & toen ik verder wilde kijken, kon dat niet. Er staat nu een uittoepteken bij en de enige optie is deleten 😕

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Dat is zuur @Maanmonster 😞 Lukt het verder kijken toevallig wel als je naar '''bewaard'' en ''verder kijken'' gaat?
Zet het ingevulde template van hierboven anders gerust in dit centrale topic over opnames, dan kan dit rechtstreeks worden doorgeven aan de afdeling Technology.

Maanmonster
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee, dat lukt helaas allebei niet 🤔

Maanmonster
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de tip, heb de template in die andere topic geplaatst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic