1
Vraag
2
Reacties
roel180

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next: Sport totaal niet te kijken

Nou heb grootste pakket kun niet op ziggo nexst box niet sportaal kijken waar gaat over dan mag uitleggen is nou fout en ik alles al gedaan op op te lossen maar niets hept op go app doet hij het maar op nexst box niet vreemd hoor moet zeker klein scherm zitten kijken naar sport ik vind dit heel flauw hoor 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
roel180
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja is al opgelost en de zenders doen het nu ik u vriendelijk bedanken 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@roel180 

Dat dingen niet helemaal goed gaan is nooit flauw bedoeld.

Dit is een klant-helpt-klant forum waar Ziggo moderators ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan. Meestal binnen een werkdag (maandag t/m vrijdag) komen ze langs in elk topic. Zij kunnen dieper in de gegevens kijken en waar mogelijk het zaakje oplossen.

roel180
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Is goed dan wacht ik daar op maar niet fijne want ergste wat fout gegaan totaal sport zit mijn pakket ik wil wel graag zien 

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Heb je al ingelogd op mijn Ziggo via website of app en gekozen voor zenders opnieuw ophalen? 
Ik zou dat eerst proberen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is een storing tussen abonnement en de Next.

Was hier ook het geval, een Ziggo moderator kan het abonnement en de Next weer koppelen.

roel180
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oké dankje wel waarom zeggen ze dat dan niet aan de lijn kun toch gewoon zeggen dan weten mensen waar toe zijn 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@roel180 Ik heb het gevoel dat de standaard helpdesk dit niet goed weet of niet goed in beeld heeft.

Hier op het forum wordt het door Ziggo medewerkers opgepakt en opgelost.

roel180
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja dat is prima nee zeker niet dan heeft ook geen nut om te bellen want hier word opgepakt en doen ze het wel dus voortaan hier bericht je doen want ik gevoel dat hier wel word gesnapt en aan telefoon niet dus dan doe hier voortaan berichtje 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@roel180 ik snap dat je dit even aankaart, want je wil natuurlijk je Ziggo Sport Totaal zenders op al je apparaten kunnen zien. Zonder zorgen, zonder gedoe. 

Bij je privégegevens via het profiel kan ik je volledige adres niet achterhalen. Ik kan één en ander voor je inzien en waar mogelijk/nodig escaleren of activeren, maar dan is het volledige adres cruciaal. Ik hoor het graag!

Oh ja, zoals @wewanl al terecht opmerkt kan je via je eigen Mijn Ziggo account de zenders een soort van refresh gegeven. Is dat al gelukt? 

roel180
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja is al opgelost en de zenders doen het nu ik u vriendelijk bedanken 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic