1
Vraag
2
Reacties
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Manieren van radio luisteren

Zijn er trouwens nog andere manieren om naar de radio te luisteren? Dan alleen de next box. Ik zie graag een reactie tegemoet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

https://www.consumentenbond.nl/internet/ziggo-stopt-met-analoge-radio

 

En evt next rechtstreeks op versterker/receiver aansluiten. Zo hoeft de tv niet aan te blijven staan.  

Bekijk in context

7 Reacties 7
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

https://www.consumentenbond.nl/internet/ziggo-stopt-met-analoge-radio

 

En evt next rechtstreeks op versterker/receiver aansluiten. Zo hoeft de tv niet aan te blijven staan.  

Richard1993!
Topicstarter
Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Bedankt voor het antwoord. Dan ga ik die kabel denk ik eens die kabel bestellen. 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

En nog even een aanvulling: Veel receivers ondersteunen ook internet radio...en dab+

Richard1993!
Topicstarter
Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Weet je toevallig ook wat voor receivers? En waar ik die kan kopen? Of kan je die niet kopen? Ik dacht  vraag het gelijk maar even na. 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Even googelen? op bv mediamarkt, coolblue etc etc De nieuwere modellen ondersteunen dit vaak... Maar zou eerst goed oriënteren. En zo lang je dat doet, dat kabeltje scoren en gebruiken😉

franske1958

Level 7
  • 161Posts
  • 5Oplossingen
  • 80Likes

Een mogelijkheid die hier zelden wordt genoemd is een internet tuner.  Hiermee hebt U de

keuze uit vele tienduizenden radio stations De prijzen hiervan lopen uiteen van rond de E 100 

voor een klein modelletje met weinig mogelijkheden tot een prijs van zo hoog U zelf wilt.  Er

bestaan ook complete (AV) receivers met alles erop en eraan Die direct aangesloten kunnen 

worden op uw eigen speakers.  Dus ook FM, DAB+  internet radio en HDMI voor aan te sluiten

op uw Mediabox en TV en ook etc.   Onder andere de NR1200 van  Marantz of de DRA800H

van Denon. Wilt U Surround geluid in plaats van stereo, alle grote merken hebben erg fraaie

AV receivers met 5.1  7.1   of zelfs soms nog meer speaker uitgangen. Google maar eens op

een grote merknaam met .NL erachter.

 

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic