Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hier staat een kast van Ziggo daar is de deksel van los. Kast staat op de hoek naast een huis op gemeentegrond . Het adres is Spirealaan 74 7101XT Winterswijk .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @c.h.barendsen! Welkom op de Ziggo Community!
Heel fijn dat je het ons hebt laten weten. Ik heb direct een aanvraag aangemaakt om iemand langs te sturen, zodat dit gefikst wordt.
Een Ziggo moderator pakt dit morgen op en legt het bij de juiste afdeling neer.
Zo te zien is dat een wijkcentrum-kast, waar een groot aantal klanten op aangesloten is. Dit moet met prioriteit hersteld worden.
Hallo de kast waar het om gaat staat aan de andere kant van deze foto.
Rond nummer 74 zie ik geen andere kast. Overigens kijk ik wel op foto's van 2015 (Street View), kan zijn dat er iets gewijzigd is.
Hallo @c.h.barendsen! Welkom op de Ziggo Community!
Heel fijn dat je het ons hebt laten weten. Ik heb direct een aanvraag aangemaakt om iemand langs te sturen, zodat dit gefikst wordt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...