aa.kroes
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Humax IRHD-5300C vervangen

Ik moet mijn Humax IRHD-5300C vervangen. Waar en hoe

kan ik dat doen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8976Posts
  • 737Oplossingen
  • 2030Likes

Goedemiddag @aa.kroes en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aan de bel trekt via dit topic! Ik begrijp uit je bericht dat de Humax (bruikleen) defect is en dat je hiervoor graag een vervangend apparaat wenst te ontvangen. Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en je krijgt van mij binnen 3 a 4 werkdagen een nieuw Humax Mediabox toegestuurd. Het defecte apparaat stuur je kosteloos retour naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

Laat je onder dit topic weten hoe de nieuwe Mediabox jou bevalt?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49432Posts
  • 3034Oplossingen
  • 11049Likes

is dit een gehuurde van Ziggo?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8976Posts
  • 737Oplossingen
  • 2030Likes

Goedemiddag @aa.kroes en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aan de bel trekt via dit topic! Ik begrijp uit je bericht dat de Humax (bruikleen) defect is en dat je hiervoor graag een vervangend apparaat wenst te ontvangen. Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en je krijgt van mij binnen 3 a 4 werkdagen een nieuw Humax Mediabox toegestuurd. Het defecte apparaat stuur je kosteloos retour naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

Laat je onder dit topic weten hoe de nieuwe Mediabox jou bevalt?

Bekijk in context

Willem-A1
Expert
Expert
  • 889Posts
  • 32Oplossingen
  • 453Likes

@Paul 

prima service hoor. Maar wat is er mis met de Humax? Is deze wel echt defect? Ik zie dat daar niet naar wordt gevraagd en dat bevreemd me nogal. Natuurlijk kan zelfs een Humax defect raken 😉 maar deze blijkt dat vaak niet te zijn als er wat stappen zijn uitgevoerd. Of weten jullie wat er mis is met deze Humax? 

Willem-A1
Expert
Expert
  • 889Posts
  • 32Oplossingen
  • 453Likes

Dag @Paul 

ik zie dat er nooit meer is gereageerd, niet op jou verzoek, maar ook niet op mijn vraag aan @aa.kroes . Ben toch wel benieuwd....

Uitgelicht topic