Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey all.
Update!
"Bij sommige exemplaren van de Mediabox Next hoor je (af en toe) een piep. Niet tijdens tv-kijken maar wel als hij uitstaat. Met een toekomstige software update wordt dit probleem verholpen. Tot die tijd verdwijnt de piep door de HDMI kabel eruit te halen als je de box niet gebruikt. "
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verwijderd, overbodig.
Willem-A wrote:
Maar ook andere componenten kunnen wat geluid produceren. Doorgaans niet hinderlijk, maar ook afhankelijk van het gehoor van de betreffende persoon. Waar de een het duidelijk hoort, kan een ander het wellicht niet eens waarnemen. Maar als het storend is, zal het moeten worden opgelost en dat kan Lycke Ziggo prima, tenzij het natuurlijk bij alle boxen voorkomt. Maar dan zouden we dat vaker meten lezen lijkt me.
Lycke Ziggo wrote:
- is het inderdaad de mediabox of de voeding?
- Misschien overbodig maar; gaat het geluid direct weg als je de stekker van de mediabox uit het contact haalt?
- zouden jullie de mediabox voor de zekerheid eens anders kunnen neerzetten? Vooral even op een andere ondergrond, indien mogelijk. Hoe gaat het dan?
Lycke Ziggo wrote:
Hey jdiezrequejo en Manuel1971 . Welkom hier!
Hoge piepen heb ik nog niet gehoord uit de mediabox Next (in stand-by. Als hij aanstaat en ik zet een gemiddelde kleuterserie op, piept het alleen maar 😉 ). Ik heb even met de mensen hier overlegd hoe en wat, en ik heb een paar tips/tests meegekregen om door te geven. Kunnen jullie deze zaken eens checken/proberen?Het kan natuurlijk altijd dat er in een box toch een klein foutje zit. In dat geval ruilen we hem natuurlijk gewoon om 🙂
- is het inderdaad de mediabox of de voeding?
- Misschien overbodig maar; gaat het geluid direct weg als je de stekker van de mediabox uit het contact haalt?
- zouden jullie de mediabox voor de zekerheid eens anders kunnen neerzetten? Vooral even op een andere ondergrond, indien mogelijk. Hoe gaat het dan?
Be rt wrote:
Ik lees inmiddels meer piepen van de fan.
jdiezrequejo Mocht je niet weten hoe een privébericht te sturen?
Als je een privébericht wil sturen, klik dan op Lycke haar naam en dan op de nieuwe pagina op Stuur bericht.
Be rt wrote:
Als je een privébericht wil sturen, klik dan op Lycke haar naam en dan op de nieuwe pagina op Stuur bericht.
jdiezrequejo wrote:Be rt wrote:Die optie zie ik dus niet. Waarschijnlijk omdat Lycke Ziggo mij niet volgt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.