1
Vraag
2
Reacties
Roodkapje2016

Level 4
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Hoe kan ik een langere kabel krijgen voor mijn Mediabox Next en modem?

Hallo,

Ik heb net de nieuwe mediabox gekregen, maar de coaxkabel is te kort. Nu heb ik net naar jullie gebeld en gezegd dat er geen langere is. Maar op verschillende topics lees ik dat je een langere kabel kunt aanvragen. Dus ik zou graag een kabel van 5 meter willen aanvragen voor de next mediabox. En als het kan een iets kortere internetkabel van ook 5 meter. Deze is nu 15 meter 😀. Zou dit kunnen?

Dan kan ik proberen de box aan te sluiten. De jongen aan de telefoon zei dat ik anders een gratis monteur moet laten komen. Klopt dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32772Posts
  • 2327Oplossingen
  • 16583Likes

Je kunt het gewenste aansluitmateriaal bestellen via Ziggo Randapparatuur.

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32772Posts
  • 2327Oplossingen
  • 16583Likes

MR_CHIP

Level 19
  • 12428Posts
  • 137Oplossingen
  • 4235Likes

@tobiastheebe  schreef:

mocht je het gratis willen dan kan je het toch door een moderator laten doen , niet dat het nu zo duur is maar toch ... als die mogelijkheid er is via het forum

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76775Posts
  • 5220Oplossingen
  • 22705Likes

Er lijkt het één en ander te zijn veranderd, Ziggo zorgt voor het AOP, de 1e splitter en de eerste korte kabels.

Als er een mediabox vervangen wordt, dan kan de nieuwe mediabox aangesloten worden aan de eerdere bekabeling.

Een installatiemonteur komt nieuwe apparatuur aansluiten bij een nieuwe klant en als er iets gewijzigd is aan de apparatuur waardoor met deze apparatuur één en ander niet werkt.

Als er meer kabels of andere maten nodig zijn, dan is dat voor jezelf en kunnen die tegen kostprijs besteld worden bij Ziggo: https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4477Posts
  • 368Oplossingen
  • 1827Likes

@Roodkapje2016 welkom hier! Leuk dat je komt ''buurten!''. 

Zoals je ziet, al de denkbare informatie is al gegeven. En terecht! Goed om te weten is, is dat wij hier dezelfde tooling (en dus mogelijkheden tot nasturen) hebben als onze klantenservice.

is er nog iets wat we voor je kunnen doen, dan horen we dit natuurlijk graag! En anders ook veel plezier met je nieuwe mediabox. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic