Tsja, je weet dat het mis gaat, je anticipeert, je reageert en ondanks toezeggingen op je angsten, gaat het toch weer mis. Vanavond geen TV.........
Ik had gisteren gebeld dat ik de next mini wilde houden..... i.p.v. de mediabox........ Was geen probleem..... Alles doorgenomen, nog eens herhaald, next mini wordt de blijver, box voor terugzending mediabox is aangevraagd, dus don't worrrie...... Maar dat werkt niet meer bij mij.....
Vandaag kwam de bevestiging in de vorm van een mail dat de next mini was opgezegd als bijproduct en dat deze moest worden terug gezonden......
Dus in de telefoon geklommen en de angst uitgesproken dat het mis zou gaan..... Maar nee de mail was weliswaar in de systemen niet te vinden, maar uit navraag bleek dat dit gebruikelijk was. De next mini moest als bijproduct verwijderd worden, om als hoofdproduct te kunnen worden opgevoerd.......
Vanavond na 21 uur thuis en wilde tv kijken..... resultaat, geen tv want geen abonnement........ Helpdesk is na 21 uur dicht dus jammer....... En verder jammer, want ik moet hier dus weer tijd in steken en ben vermoedelijk een aantal dagen verstoken van tv voor alles weer is ingevoerd, wat niet leuk is met 2 autistische kinderen, die dit niet trekken........... Als ISO 9001 auditor, heb ik wel een aantal verbeterpunten te benoemen in deze.....