Robs1

Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het willen houden van de next mini gaat geheid mis

Tsja, je weet dat het mis gaat, je anticipeert, je reageert en ondanks toezeggingen op je angsten, gaat het toch weer mis. Vanavond geen TV.........

Ik had gisteren gebeld dat ik de next mini wilde houden..... i.p.v. de mediabox........ Was geen probleem..... Alles doorgenomen, nog eens herhaald, next mini wordt de blijver, box voor terugzending mediabox is aangevraagd, dus don't worrrie...... Maar dat werkt niet meer bij mij.....

Vandaag kwam de bevestiging in de vorm van een mail dat de next mini was opgezegd als bijproduct en dat deze moest worden terug gezonden......

Dus in de telefoon geklommen en de angst uitgesproken dat het mis zou gaan..... Maar nee de mail was weliswaar in de systemen niet te vinden, maar uit navraag bleek dat dit gebruikelijk was. De next mini moest als bijproduct verwijderd worden, om als hoofdproduct te kunnen worden opgevoerd.......

Vanavond na 21 uur thuis en wilde tv kijken..... resultaat, geen tv want geen abonnement........ Helpdesk is na 21 uur dicht dus jammer....... En verder jammer, want ik moet hier dus weer tijd in steken en ben vermoedelijk een aantal dagen verstoken van tv voor alles weer is ingevoerd, wat niet leuk is met 2 autistische kinderen, die dit niet trekken........... Als ISO 9001 auditor, heb ik wel een aantal verbeterpunten te benoemen in deze.....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Robs1 ,


Zo te zien zijn mijn collega`s op dit moment bezig met het herstellen / aanpassen van je abonnement. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het gelijk weten in dit topic.  Nog heel even geduld. 

Bekijk in context

21 Reacties 21
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Haal de Mini even van de stroom een paar minuten

Herstart even je modem tot ie weer helemaal online is.

 

Daarna start je de Mini weer op, hopelijk doet hij dan weer, zo niet dan is er nog steeds een storing in de achterliggende systemen en dat speelt reeds sinds gister heb ik vernomen. Mocht je ander Media Box of Ziggo Go App hebben adviseer ik deze even als alternatief te gebruiken. Tot de Mini het weer doet.

 

Ik zal melding maken dat de Mini niet werkzaam is.

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Dave, heb ik allemaal gedaan. De mediabox reageert niet meer op de afstandsbediening, moet ik dus opnieuw installeren om te kunnen koppelen en ik heb daar om 21 uur geen zin meer in....... Dan moet ik de info zoeken hoe dat ook al weer moet, want ja ik heb de mini geïnstalleerd, heb verder mijn best vanmiddag al gedaan om te voorkomen wat ik vanavond aantref..... Ik wist dat het ging gebeuren, ik heb geprobeerd het te voorkomen, maar de waarheid is dat het niet gelukt is....... Dingen binnen Ziggo werken niet zoals ze zouden moeten werken..... Dit is niet de eerste keer..... Bij een audit door mij zou je geen voldoende halen op de ISO 9001, kwaliteitsmonitoring...... processen zitten niet goed in elkaar, communicatie is niet conform proces en werkelijkheid...... zie ook de mail die wordt verstuurd..... Als het een processtap is, vermeld dat in de brief, jaag mensen geen angst aan, die vervolgens ondanks tegenspraak wel de werkelijkheid wordt..... Dus medewerkers geven in communicatie aan dat processen worden gevolgd en dat er geen reden voor zorg is, terwijl de werkelijkheid dus een andere is..... Ik zou de kwaliteitsmedewerker bij jullie eens stevig aan de tand voelen......

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik heb er melding van gemaakt en een Ziggo Medewerker komt straks dit topic in en zal kijken waar mis is gegaan en helpt je verder. Vanaf 08:30-17:30 uur zijn ze aanwezig 😊

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Robs1

Wat naar dat het zo gelopen is. Dan probeer je het nog zo goed te bespreken en dan nog gaat het mis! Ik ben erg benieuwd hoe alles hier nu in het systeem staat en hoe we het snelst je Next Mini weer aan de praat kunnen krijgen. Wil je je postcode en huisnummer toevoegen onder je gegevens? Dan kan ik alles erbij pakken en ga ik voor je aan de slag! 

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels werkt ie weer, maar ik weet nu niet hoe het verder gaat. Ik hoor of lees verder niets. Afspraak was dus dat ik 'm i.p.v. de grote box zou houden, voor 50 cent p.m. extra. Ik zou dus een box toegestuurd krijgen waar ik de grote in kon retourneren. Maar of dat allemaal in gang is gezet en goed komt? Ik weet het niet. Je zou willen dat nadat je dit gemeld hebt, zoals hier er een medewerker op het idee komt om e.e.a. eens na te lopen en kort in een mailtje, reactie, telefoontje of brief mij zou informeren over het vervolg. Dat heet klantenservice. Ik ben opgevoed met een klacht is een kans, maar ik geef toe dat die opvoeding al enige tijd geleden is......

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Carlien,

Sorry, ik heb net gereageerd op het uitblijven van een bericht, maar heb deze gemist. De Next mini loopt dus weer. Nog niet vlekkeloos, maar dat meld ik in andere topics. Graag wil ik weten hoe het vervolg dus gaat lopen.  Ik had de afspraak, grote box, heet Humax?, terug en dan is de Next mini de hoofdbox voor 50 cent extra in de maand. Ik zou een doos voor het terug sturen van de Humax toegestuurd krijgen. Dat was beter dan de doos gebruiken waarin ik 'm heb ontvangen en ergens een terugstuurbon vandaan printen.

Nogmaals excuus dat ik je bericht gemist heb. Maar dit is dus wel wat ik versta onder klantenservice!

Groet,

Rob

 

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Dave,

Ook voor jou mijn excuus, ik heb jouw bericht en dat van Carlien niet gezien. Fijn dat je het al geregeld had!

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn bericht over het uitblijven van klantenservice is dus niet terecht. Op de een of andere manier heb ik 2 berichten die wel klantgericht waren gemist. Wat mij betreft mag het verwijderd worden..... of anders moet deze er goed omheen worden geplaatst. Sorry!

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Top @Robs1 geen probleem! Ik heb jouw eerdere post aangepast. Je postcode en huisnummer stond openbaar 😄 

Ik kan jou natuurlijk een retourdoos sturen. Wat heb je precies afgesproken wat betreft het abonnement? Was dit telefonisch of via 1 van de online kanalen? Ik zie namelijk geen Humax maar een Mediabox XL in jouw pakket staan. 


 

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Maud, 

Dank voor het verwijderen van de gegevens, maar het was wel de vraag van jullie (Carlien) om die te delen. Ik weet niet hoe ik dat anders had kunnen doen? Vandaag ontving ik een pakket wat bleek de retourbox te zijn. Daar zit nog wel een probleempje in. De instructiebrief vraagt namelijk om ook de afstandsbediening terug te sturen. Die is echter volgens instructie van de next mini, juist geschikt gemaakt om die te kunnen aansturen. Dus als ik de afstandsbediening moet terug sturen, kan in de next mini niet aansturen en kan ik dus geen tv kijken..... Dus ontvang ik graag de bevestiging dat ik de afstandsbediening niet hoef te retourneren.  Ik heb overigens telefonisch contact gehad, met daaruit voortkomend de eerder geschetste afspraken.....

Groet,

Rob

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Robs1

Als we vragen om je gegevens aan te leveren, bedoelen we daarmee het invullen van je Community profiel. Daar kun je namelijk je postcode en huisnummer invoeren.

 

Wat betreft de afstandsbediening, die hoeft niet retour en mag je uiteraard voor de Mini box blijven gebruiken.

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En weer staat het beeld op zwart. Ik kreeg vanmiddag weer een mail dat het abonnement was opgezegd en dat de next mini moest worden opgestuurd. Ik net als 2 weken geleden direct gebeld en de uitkomst was opnieuw:

 

"Maakt u zich geen zorgen alles staat goed. U kunt die mail gewoon negeren! "

 

Een mail laat zich wel negeren, maar een zwart beeld toch veel minder!

 

Hoe krijgen jullie het voor elkaar? Hoe moeilijk is het om de ene box te vervangen door de andere, zonder dat ik daar last van heb! Hoeveel klanten zouden hier ook last van hebben en hoeveel volgen er nog? Ik ben hier echt stikpissig over! Ik ga maar eens kijken of andere providers hier ook zo mee omgaan.........

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels toch maar ook gebeld want nog geen 21.00 uur..... De dame, die er ook echt niets aan kan doen hoor!, ziet dat er van alles mis is gegaan, vindt het vervelend en heeft gedaan wat zij kon doen.... Ze hoopt dat ik binnen 3 dagen weer tv heb...... 

Ik hoop dat jullie, net als de vorige keer, dit kunnen bekorten tot vandaag dan maar weer niet, maar hopelijk morgen wel.......

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik raad je aan de gevens in je profiel in te vullen dan kunnen de moderators je verder helpen

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Robs1  ik ga dit als nog voorleggen aan de Moderator die pakt morgen het topic op en hopelijk dat het dan geregeld is.

 

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

heb adres en postcode toegevoegd. Is er nog meer nodig?

 

Robs1
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank je! gegevens dus gevuld....

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

nu is het vanzelf wachten op een ziggo modrrator 😉

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Robs1  schreef:

heb adres en postcode toegevoegd. Is er nog meer nodig?

 


Er is niet meer nodig, gewoon even tot morgen de Moderator afwachten, dan komt het goed.

Uitgelicht topic