MVP71

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Geen movies en series op laptop, wel in app en op tv

Sinds een paar dagen heb ik iets vreemd. Ik heb movies en series l en xl in pakket. In de ziggo go app kan ik alles bekijken en verder kijken. En zo ook via het ziggo kanaal op mijn tv. Ga ik echter via mijn laptop en log ik in, krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb. Volgens ziggo staat alles goed. Ik heb alle updates gedaan, opnieuw ingelogd, cookies verwijderd, enz. Probleem is niet opgelost.

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Ga ik echter via mijn laptop en log ik in,"

 

Waar log je in met Mijn Ziggo inloggegevens?

In de Ziggo Go app of op https://www.ziggogo.tv/nl.html ?

MVP71
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

laatste dus via de website. Ik kies dan voor verder kijken en daar zie ik de serie staan die ik volg en als ik klik op verder kijken dat staat er dat er een abo vereist is.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie de laatste tijd meer meldingen binnenkomen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemorgen @MVP71

Wat rot dat je problemen ervaart als je Movies & Series wilt kijken, we zien meerdere meldingen voorbij komen in een korte tijd en zijn daarom op zoek naar voorbeelden. Je mag onderstaande vragen kopiëren en aanvullen in een reactie, alvast bedankt! 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: 
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox:
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: 

Uitgelicht topic