Maximiliaan73

Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Foutmelding cS2004

Krijg CS 2004 melding. Nieuwe coaxkabel gekocht. Geen succes. 

6 Reacties 6
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Maximiliaan73,

Heb je een oplossing kunnen vinden en is de foutmelding weg? Anders zien we graag de informatie tegemoet die @tobiastheebe uitgevraagd. 

Dali52

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik moest een update downloaden en de box werd opnieuw opgestart 

weet nog niet of dit het probleem heeft opgelost:)

Dali52

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nee dus, nog steeds cs2004

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

@Dali52 CS2004 duidt op een signaalprobleem, een update kan dit niet oplossen.

 

Heb je een Mediabox Next of XL?

 

Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van de hoofdaansluiting (het AOP) in de meterkast of woonkamer, inclusief (een) eventuele splitter(s) en/of signaalversterker? Als de Mediabox is aangesloten op een andere contactdoos dan het AOP, kun je dan ook van die contactdoos een foto plaatsen?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Dali52 is een eigen topic gestart, voor de duidelijkheid svp. de discussie daar houden.

Foutcodes - Ziggo Community

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

@Steefb Dank voor het melden, ik heb helaas geen toegang tot die groep.

Uitgelicht topic