Goedemiddag, mijn vraag is komt er ook een F1 TV Pro app in de app store van de Ziggo nextbox.
Of wordt er een F1 TV zender toegevoegd aan het Ziggo sport totaal pakket dat zou denk ik wel makkelijk zijn alvast bedankt voor de reacties
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb de F1 TV app geinstalleerd op de nieuwste Google chromecast met Google TV en dat werkt ook prima. Geen streamen meer.
Native op de Ziggo box zou helemaal mooi zijn, ik stem dus voor 😉, maar een externe chromecast aansluiten is voor mij een prima alternatief.
Zeker wel had de sport tv uitbreiding en kreeg f1 tv gratis en kom via horizon op tv pro kijken op meerdere zenders.
zo dat je ook kon schakelen naar de onboard camera’s
Dan neem ik dat en zeg ik ziggo op en neem een internet verbinding van paar Euro’s €40 met 1gb up en down zodat het ook perfect gaat werken.
@René next niks schreef:
Dan neem ik dat en zeg ik ziggo op en neem een internet verbinding van paar Euro’s €40 met 1gb up en down zodat het ook perfect gaat werken.
Houd ons vooral op de hoogte en deel uw ervaringen; daar hebben anderen misschien ook wat aan.
@cbetman schreef:
Ik heb de F1 TV app geinstalleerd op de nieuwste Google chromecast met Google TV en dat werkt ook prima. Geen streamen meer.
Casten via Chromecast en TV-kijken via internet is nooit live TV, maar is altijd streamen.
@Wim C. Door 'live' in dit verband te gebruiken schep je onbedoeld verwarring. Ook streamen is rechtstreeks en dus live. Wat jij met niet live bedoeld is een minieme delay vanwege het omzetten van een signaal.
De opvatting live-TV is inderdaad nogal verwarrend.
Als je via iptv kijkt dan heb je bijvoorbeeld met de Mediabox Next Mini 15 tot 30 sec. vertraging. Feitelijk ben je met de Mini dus aan het streamen.
Als je een abonnement op Viaplay via Ziggo heb afgesloten dan kon je via kanaal 200 Formule 1 kijken. Dat was dus óók niet écht live, want de vertraging op kanaal 200 was mogelijk nóg groter dan Formule 1 streamen via de Viaplay app.
Maar of het Journaal nu om 20.00 uur begint of 15 sec. later zal de meesten denk ik worst zijn.
Het zal voor de sportkijkers ook weinig uitmaken alleen is het mogelijk dat je buren eerder juichen.
Het enige echte 'live' signaal kwam via de ether, ook de omzetting naar DVB-C kent iets vertraging.
@RoWi. schreef:
Het enige echte 'live' signaal kwam via de ether, ook de omzetting naar DVB-C kent iets vertraging.
Daar heb je zeker een punt. Om het voor mezelf duidelijk te maken versta ik onder lineaire TV (via coax) live TV-kijken en iptv (via internet) onder streamen. Live TV is natuurlijk nooit écht live zoals radio via de ether, maar wèl het meest live.
Maar dit topic gaat geloof ik over iets anders dan live of streamen, dus als bruggetje die grote Rolex-klok die (zonder vertraging) op tijd loopt. 🙃
Lineaire TV is via elke methode hetzelfde. Dat is niet meer en minder dan wat op dat moment wordt uitgezonden. Wel of geen delay doet er niet toe.
Streamen is het ontvangen of verzenden van data pakketjes.
Maar je hebt gelijk dit topic gaat over een app die bijna zeker niet gaat komen.
@RoWi. schreef:
Maar je hebt gelijk dit topic gaat over een app die bijna zeker niet gaat komen.
In elk geval niet in dit topic. 😬
Ik ben daar ook in geïnteresseerd, viaplay wordt steeds duurder
Beste Wim ... ik pretendeer ook niet dat je hiermee live TV kijkt, voor zover dat een issue is en daar gaat dit topic volgens mij ook niet over, maar geef een (in ieder geval voor mij) heel werkbaar alternatief om toch via de F1 TV Pro app naar Formule 1 te kunnen kijken. Zou toegang via een op de Next geïnstalleerde F1 TV Pro app een andere beleving geven?
@cbetman kort gezegd nee. Als het om een mogelijke vertraging gaat. Dat is voor een app op de Next niet anders.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.