Vraag
Reacties
loollool
Level 4

Extra mini huren: "Je kan dit product niet bestellen"

hallo

ik wil een extra mini next huren maar dat lukt niet en krijg dit te zien 

Je kan dit product niet bestellen

Helaas kunnen we jouw bestelling niet verwerken. Dit kan meerdere oorzaken hebben

Het product past niet bij jouw huidige abonnemen

Het aanbod is niet langer geldig

Er is een technisch probleem

Je hebt dit product al

wat moet ik doen 

0 Kudos
16 Reacties 16
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Je kunt alleen een extra mini huren met een pakket wat al een (mini) next bevat. Heb je dat?

(gezien je eerdere topic waarschijnlijk niet)

0 Kudos
Template
Level 17

@Steefb wrote:

Je kunt alleen een extra mini huren met een pakket wat al een (mini) next bevat. Heb je dat?

Als je de oudere topics van @loollool bekijkt heft die een Next Mini of heeft die er opeens geen en mis ik een topic? 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je wel een tv abonnement met next (mini) ?

hoe veel tv producten (mediaboxen + smartcards) heb je momenteel ?

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Template  schreef:

@Steefb wrote:

Als je de oudere topics van @loollool bekijkt heft die een Next Mini of heeft die er opeens geen en mis ik een topic? 

Die had ts ergens gekocht.

0 Kudos
loollool
Level 4
Topicstarter

heeft totaal niets met mijn andere topic te maken (dat was een gekochte mini next via marktplaats en dat werkt niet dan kreeg je dus die foutcode)

heb nu een tv start pakket met  next mini maar wil er nu nog 1 voor slaapkamer maar die kan ik niet bestellen/huren om een of andere reden

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

loopt er misschien nog een abonnement wijziging ?

of zijn er nog oude smartcards acties op het abonnement waardoor het aantal smartcards/mediabox op zijn max zit ?

0 Kudos
loollool
Level 4
Topicstarter

heb nog wel meerdere smartcards op abonnement staan

die ik niet gebruik 

moet ik die eerst opzeggen ?

Template
Level 17

@loollool wrote:

heb nog wel meerdere smartcards op abonnement staan

die ik niet gebruik 

moet ik die eerst opzeggen ?

Nee, je moet een Smartcard om laten ruilen door Ziggo voor een Next Mini. 

Anders werken de pakketten op de andere apparaten ook niet meer waar wel een smartcard in moet 

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

Ligt eraan hoeveel je er hebt 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dan zit je waarschijnlijk aan het maximaal aantal smartcards/mediaboxen in dat geval is een smartcard omruilen de enige optie

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @loollool - Ik kan de vermoedens inderdaad bevestigen: je zit op dit moment aan het maximum van 5 tv-producten. Als je een Extra Next Mini wil bestellen, dien je eerst één van de (eigen) smartcards te stoppen. Houd er wel rekening mee dat deze smartcards jouw eigendom zijn en na het deactiveren nooit meer geheractiveerd kunnen worden.

loollool
Level 4
Topicstarter

Ok hoe stop ik een smartcard ?

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@loollool 

Een deel van je abonnementen opzeggen kan ook via Mijn Ziggo 🙂 Zo kun je daar ook een smartcard opzeggen.

Uiteraard kan je ook online van het formulier gebruik maken.

Maar als je precies weet welke smartcard opgezegd mag worden, kun je het betreffende smartcardnummer ook vermelden in je profiel bij persoonlijke opmerkingen, dan zullen wij de opzegging voor je verwerken waarna jij een Exta Next Mini kan bestellen.

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Jamyla  schreef:

@loollool 

........via Mijn Ziggo 🙂 Zo kun je daar ook een smartcard opzeggen.

Owww?? Sinds wanneer ik lees de ene verandering/verbetering na de andere.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Ik kom er net achter dat linksom of rechtsom Mijn Ziggo weer routeert naar het online formulier, wat stom 😞 @Garihd 

Daar dien ik intern feedback voor in, want het opzeggen van een extra ontvanger zou net zo simpel moeten kunnen als bij een zenderpakket. Goed dat je hierop attendeert.

0 Kudos