hallo
ik wil een extra mini next huren maar dat lukt niet en krijg dit te zien
Helaas kunnen we jouw bestelling niet verwerken. Dit kan meerdere oorzaken hebben
Het product past niet bij jouw huidige abonnemen
Het aanbod is niet langer geldig
Er is een technisch probleem
Je hebt dit product al
wat moet ik doen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt alleen een extra mini huren met een pakket wat al een (mini) next bevat. Heb je dat?
(gezien je eerdere topic waarschijnlijk niet)
heb je wel een tv abonnement met next (mini) ?
hoe veel tv producten (mediaboxen + smartcards) heb je momenteel ?
@Template schreef:
@Steefb wrote:Je kunt alleen een extra mini huren met een pakket wat al een (mini) next bevat. Heb je dat?
(gezien je eerdere topic waarschijnlijk niet)
Als je de oudere topics van @loollool bekijkt heft die een Next Mini of heeft die er opeens geen en mis ik een topic?
Die had ts ergens gekocht.
heeft totaal niets met mijn andere topic te maken (dat was een gekochte mini next via marktplaats en dat werkt niet dan kreeg je dus die foutcode)
heb nu een tv start pakket met next mini maar wil er nu nog 1 voor slaapkamer maar die kan ik niet bestellen/huren om een of andere reden
loopt er misschien nog een abonnement wijziging ?
of zijn er nog oude smartcards acties op het abonnement waardoor het aantal smartcards/mediabox op zijn max zit ?
heb nog wel meerdere smartcards op abonnement staan
die ik niet gebruik
moet ik die eerst opzeggen ?
@loollool wrote:heb nog wel meerdere smartcards op abonnement staan
die ik niet gebruik
moet ik die eerst opzeggen ?
Nee, je moet een Smartcard om laten ruilen door Ziggo voor een Next Mini.
Anders werken de pakketten op de andere apparaten ook niet meer waar wel een smartcard in moet
Ligt eraan hoeveel je er hebt
dan zit je waarschijnlijk aan het maximaal aantal smartcards/mediaboxen in dat geval is een smartcard omruilen de enige optie
Hi @loollool - Ik kan de vermoedens inderdaad bevestigen: je zit op dit moment aan het maximum van 5 tv-producten. Als je een Extra Next Mini wil bestellen, dien je eerst één van de (eigen) smartcards te stoppen. Houd er wel rekening mee dat deze smartcards jouw eigendom zijn en na het deactiveren nooit meer geheractiveerd kunnen worden.
Ok hoe stop ik een smartcard ?
je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice
Een deel van je abonnementen opzeggen kan ook via Mijn Ziggo 🙂 Zo kun je daar ook een smartcard opzeggen.
Uiteraard kan je ook online van het formulier gebruik maken.
Maar als je precies weet welke smartcard opgezegd mag worden, kun je het betreffende smartcardnummer ook vermelden in je profiel bij persoonlijke opmerkingen, dan zullen wij de opzegging voor je verwerken waarna jij een Exta Next Mini kan bestellen.
Ik kom er net achter dat linksom of rechtsom Mijn Ziggo weer routeert naar het online formulier, wat stom 😞 @Garihd
Daar dien ik intern feedback voor in, want het opzeggen van een extra ontvanger zou net zo simpel moeten kunnen als bij een zenderpakket. Goed dat je hierop attendeert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.