1
Vraag
2
Reageer en help mee
Giel van der Kr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra google account inloggen mediabox next

Hi,

 

Op mijn mediabox next staat de YouTube app. Helaas heeft mijn zoon deze ondertussen ook ontdekt en krijgt hierdoor allerlei ongeschikte content voorgeschoteld. Daarom zou ik graag een account inloggen dat we voor hem al hebben wat we als ouder op afstand beter kunnen beheren en controleren. 

Echter, het inloggen van mijn eigen account gaat zonder problemen, maar die van mijn zoon lijkt op geen enkele wijze te lukken. Op andere devices kan ik zonder problemen inloggen, dus wat zou op de mediabox next het probleem kunnen zijn?

Daarnaast wordt het echt wel eens tijd dat je op de mediabox ook de apps met een wachtwoord kan beveiligen. Ik lees her en der dat daar al bijna drie jaar om gevraagd wordt...

 

Graag een oplossing voor beide. 

 

Alvast bedankt

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Probeer Youtube eerst even uit te loggen op de Media Box Next, ik neem aan dat je zoon eigen mobiel of je kan het op je mobiel met Youtube op zijn account doen.

 

Zet de Media Box Next even paar minuten uit, daarna opnieuw opstarten, vervolgens als je op account op je telefoon van je zoon bent ingelogd, log je ook Youtube in op dat account, dan zou het moeten werken.

 

Als dit niet lukt laat dan maar even weten, dan ga ik even rondvraag doen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

op de next is ook youtube kids beschikbaar misschien is dat een oplossing voor je zoon

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic