1
Vraag
2
Reacties
Whiskeredfan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Erotiek pakket ontbreekt CI+ Module

1 Dag geleden het erotiek pakket aangeschaft. Na een korte half uur was het daadwerkelijk  zichtbaar via de Mediabox Next.

 

Op de andere tv, welke werkzaam is door middel van een CI+ Module, zijn de zenders helaas niet zichtbaar. De melding dat ik niet over het juiste abonnement beschik blijft voortdurend in beeld. En dat terwijl ik gewoon wel de beschikking heb tot het abonnement. Naar mijn weten is het erotiek pakket gewoon 1, waardoor het zowel op de mediabox als op de CI+  module te bekijken hoort te zijn. 

Ik heb een ruime tijd dit forum bekeken maar nog geen soortgelijk bericht tegengekomen.

 

- Het resetten van de tv heb ik geprobeerd

- de  CI+ module heb ik meerdere keren verwijderd en teruggeplaatst. De tv is automatisch de zenders gaan zoeken en toevoegen. 

- Ook na het invoeren van het password blijft de melding actief dat ik niet geabonneerd op de betreffende kanalen

 

Ik ben op de hoogte dat het voltallige erotiekpakket niet zichtbaar is op de Ziggo Go app, daar ligt het probleem ook niet. 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor toevallig? Zijn er nog punten die ik wellicht kan probreren om het op te kunnen lossen? Bij voorbaat dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

heb je dit al geprobeerd 

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Ga naar Producten.
  3. Ga naar Televisie.
  4. Druk bij de smartcard die je gebruikt op Zenders en pincode herstellen.
  5. Druk op Opnieuw ophalen en wacht dit 15 minuten af.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Whiskeredfan 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Ik denk dat het erotiekpakket hier geen frequent voorkomend topic is, maar ik weet toevallig wèl dat erotiek-kanalen óók niet zichtbaar zijn via de Ziggo Go app. Of ditzelfde ook geldt voor de CI-module weet ik niet, maar een Ziggo-moderator kan uitleggen hoe dat precies zit en komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

heb je dit al geprobeerd 

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Ga naar Producten.
  3. Ga naar Televisie.
  4. Druk bij de smartcard die je gebruikt op Zenders en pincode herstellen.
  5. Druk op Opnieuw ophalen en wacht dit 15 minuten af.
Whiskeredfan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor het snelle antwoord! Ik wacht het nog even af idd

Whiskeredfan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goede! 

Ik  heb het meteen probeerd, nu nog die 15 minuten  even afwachten!! Thanks!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik was net hetzelfde aan het typen als @MR_CHIP 

De stappen om opnieuw de zenders op te halen, in Mijn Ziggo, werkt het best met de TV met de CI+ module aan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Whiskeredfan, welkom hier!

We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of de tip van @MR_CHIP dé gouden tip was voor jou? Heb je inmiddels ook toegang tot de kanalen van het zenderpakket via jouw CI+ module?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic