@Ronald79 schreef:
Goedenavond Bert,
De aanvraag voor de omruiling had niks te maken met een defect of storing aan de mediabox maar is zoals bij de meeste van ons omdat de nieuwe mediabox next energiezuiniger is dan de huidige mediabox.
Het betreft ook geen coulanceregeling.
Het verschil zit hem in de medewerker, deze kan een vinkje uitzetten zodat de extra kosten niet worden doorbelast.
De ene medewerker doet dit dus wel en de andere laat het vinkje aanstaan waardoor jij die eenmalige kosten wel moet gaan betalen.
Er was ook niet om gevraagd de medewerker gaf zelf aan dat er extra kosten bij kwamen maar zei dat hij deze door een vinkje weg te halen kon laten vervallen.
@Ronald79 Ik verwoord, wat ik hier in dit forum, gedurende maanden, meer dan 50 keer heb gelezen bij de wisseling van een Mediabox XL en wat door de Ziggo moderators aangehouden wordt in de verschillende gevallen.
Als de Mediabox XL defect is, dan hoef je sowieso geen kosten te betalen, als hij wel werkt en je hem om wil ruilen, dan zijn er € 19,95 euro kosten en er zijn coulance gevallen.
Maar dat lijkt tot voor kort te zijn, Ziggo lijkt deze boxen uit te gaan faseren en na een bepaalde datum kan het gratis geworden zijn.
Maar dat kan een Ziggo moderator bevestigen of de juiste datum aangeven.