70ReS

Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

ESPN Dagpas werkt niet

Afgelopen vrijdag (5 augustus) een ESPN dagpas via de Mediabox Next aangevraagd. Stond bij dat je na ongeveer 15 minuten beeld zou krijgen. Na een half uur nog steeds geen beeld, dus ging ervan uit dat er iets fout gegaan was. We hebben maar naar iets anders gekeken.

Zie gisteren tot mijn verbazing, dat bij het verbruik voor de rekening die eind augustus komt hij wel opgevoerd is. Gisteren ook Ziggo erover gebeld, maar de medewerkster begreep me niet of kon niks doen. Moest maar wachten tot de factuur. Nou dat lijkt me niet. Ga niet voor iets betalen, waar ik geen gebruik van heb gemaakt.

Ziggo, hoe gaan we dit oplossen? Ik zou het meer dan normaal vinden, dat deze pas geheel niet op mijn toekomstige factuur komt te staan.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @70ReS
 

Wat jammer dat je nu niet hebt kunnen genieten van de dagpas zoals de bedoeling was. Vooral als je vervolgens geen hulp aangeboden krijgt via de klantenservice kan ik mij goed voorstellen dat je erg baalt. Sorry daarvoor! 

Heb je later nog eens gecheckt of de dagpas al werkend was? Ik vergoed de kosten op de komende factuur.

Bekijk in context

70ReS
Topicstarter
Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

We hebben vrijdagavond diverse keren geprobeerd of het werkte. We wilde de wedstrijd van 20:00 uur kijken. Om half 9 nog steeds geen beeld. We dachten, dat er iets fout was gegaan met de bestelling. Om dan nog een keer op dagpas aanvragen te klikken durfden we niet. Hebben toen maar naar iets op RTL4 gekeken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@70ReS 

Ik ga heb het voorgelegd aan Ziggo Moderator, dan nemen ze contact via dit topic met je op en hoef jij niks te doen meer, dan wordt het door hun in orde gemaakt.

70ReS
Topicstarter
Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

Dank je. Ik wacht het af.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @70ReS
 

Wat jammer dat je nu niet hebt kunnen genieten van de dagpas zoals de bedoeling was. Vooral als je vervolgens geen hulp aangeboden krijgt via de klantenservice kan ik mij goed voorstellen dat je erg baalt. Sorry daarvoor! 

Heb je later nog eens gecheckt of de dagpas al werkend was? Ik vergoed de kosten op de komende factuur.

70ReS
Topicstarter
Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

We hebben vrijdagavond diverse keren geprobeerd of het werkte. We wilde de wedstrijd van 20:00 uur kijken. Om half 9 nog steeds geen beeld. We dachten, dat er iets fout was gegaan met de bestelling. Om dan nog een keer op dagpas aanvragen te klikken durfden we niet. Hebben toen maar naar iets op RTL4 gekeken.

70ReS
Topicstarter
Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

SMS gehad, dat het op de eerst volgende factuur gecrediteerd wordt. Nette oplossing.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijk dat jullie vrijdagavond wat anders gingen kijken! Fijn dat in tussentijd de bevestiging over de credit binnen is gekomen. 

Uitgelicht topic