goedenavond
ben nieuw hier!
misschien is mijn vraag dom of euhm wat dan ook.
maar ben net weer terug bij ziggo en in het pakket wat ik heb afgesloten zit een jaar lang Disney plus bij maar nu of ik ben zo achterlijk of wat dan ook hoe kan ik daar dus inloggen om gebruik te maken van dat jaar gratis?
ik krijg het niet voor elkaar.
dus help alsjeblieft
dank alvast en sorry voor de misschien stomme vraag
groetjes!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Marloes.!7 Werkt het op deze manier?
1. Login op Mijn Ziggo
2. Ga naar 'Producten'
3. Kies voor 'Streamingdiensten beheren'
4. Klik op 'Activeren' bij Disney+
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.
Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ) uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw Ziggo gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Blijkbaar heeft Ziggo u niet voldoende geïnformeerd, want iedereen kan niet overal verstand van hebben en u bent vast-en-zeker ook niet de eerste waarbij dit niet lukt. Sterker nog, als u wat bladert/zoekt op dit forum dan zal u daarover veel meer vragen vinden.
Helaas kan ik u niet helpen, want is heb geen Ziggo mediabox en kan dit ook nu niet voor u uitzoeken. De helpdesk ( tst 1200 ) zou u m.i. wel exact moeten kunnen vertellen hoe u moet inloggen bij Disney+. Dat is dan wel geen Ziggo eigen streamingdienst, maar u hebt dit wel via Ziggo genomen, dus is Ziggo ook verantwoordelijk om u daarmee op weg te helpen.
Ook een Ziggo mod zou u hiermee kunnen helpen. Wacht u dan totdat er één langs komt en zodra deze uw vraag gaat behandelen zal hij/zij zich hier melden.
Of misschien een andere mede klant, die u exact kan vertellen u en wat.
@Marloes.!7 Werkt het op deze manier?
1. Login op Mijn Ziggo
2. Ga naar 'Producten'
3. Kies voor 'Streamingdiensten beheren'
4. Klik op 'Activeren' bij Disney+
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.