1
Vraag
2
Reacties
agschutter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Digitale radio: Verloopstekker 'jack naar tulp' mogelijk bij Mediabox XL?

Goede middag,

Kan ik met een verloopstekker van "jack naar tulp" die ik achter in de mediabox xl aansluit op "aux out" radio luisteren ?

De oude versterker heeft namelijk alleen maar "tulp" aansluitingen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ja, dat kan. Sluit hem niet aan op de phono ingang van je versterker, elke andere audio ingang is goed.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ja, dat kan. Sluit hem niet aan op de phono ingang van je versterker, elke andere audio ingang is goed.

agschutter
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steefb,

Hij wordt aangesloten op een vrije "aux" van de versterker dus denk ik dat het goed moet komen.

Dank voor je meedenken

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Maud hier zou het antwoord van @Steefb het juiste moeten zijn lijkt me. Zie overigens vaak dat de uiteindelijke reactie van de vraagsteller als geaccepteerde oplossing word aangegeven. Dat behoeft dus wat aandacht denk ik. 

Daarnaast is het wel raadzaam pas een geaccepteerde oplossing te kiezen als het probleem echt is opgelost/cq, het antwoord op de vraag ook echt de juiste is, welke vraagsteller verder heeft geholpen. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@agschutter fijn dat het opgelost is! Top! 

@Willem-A1 ik snap je punt, hier is het inderdaad niet helemaal goed gegaan. Wat de uiteindelijke oplossing aangaat, deze accepteren we inderdaad zodra de topicstarter het ook specifiek aangeeft. Nu kan het voorkomen dat het niet altijd in exact die bewoordingen is aangegeven, maar hier namen we aan dat het met die opmerking ook opgelost is.  

Dank voor je feedback! 

 

 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Jij natuurlijk ook bedankt @Jacob !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic