Goedemorgen,
Sinds zaterdag jl. werkt de smartcard (CI+ module) niet meer op de tv (Samsung UE32EH5000) in mijn slaapkamer. NPO1/2/3 werken wel, de commerciële zenders geven 'gecodeerd signaal'.
Als ik het zenderaanbod wil ophalen via 'Mijn Ziggo' dan krijg ik de melding 'Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen'.
Iemand die mij hiermee verder kan helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Marco,
Het resetten van de smartcard gaat niet werken, aangezien de CI+ module geen goed contact heeft met de tv, vandaar de melding. De smartcard heeft daardoor al helemaal geen contact met de tv.
Heb je de tv al terug gezet naar fabrieksinstellingen, terwijl de module eruit was? Dus de zenders opzoeken moet ook zonder de module in de TV.
Heb je nog een 2e tv? Zo ja, hoe werkt de module daarin? Krijg je dan dezelfde melding?
Voor het stappenplan voor Gecodeerd signaal vind je hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/gecodeerd-signaal-oplossen#/
Groet,
Evert
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi Marco,
Het resetten van de smartcard gaat niet werken, aangezien de CI+ module geen goed contact heeft met de tv, vandaar de melding. De smartcard heeft daardoor al helemaal geen contact met de tv.
Heb je de tv al terug gezet naar fabrieksinstellingen, terwijl de module eruit was? Dus de zenders opzoeken moet ook zonder de module in de TV.
Heb je nog een 2e tv? Zo ja, hoe werkt de module daarin? Krijg je dan dezelfde melding?
Voor het stappenplan voor Gecodeerd signaal vind je hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/gecodeerd-signaal-oplossen#/
Groet,
Evert
Evert wrote:
Dan is er waarschijnlijk helaas wat mis met de tv CI+ slot :disappointed_relieved: In welk gebied woon je?
Voormalig Ziggo gebied of voormalig UPC gebied?
Evert wrote:
Dat werkt prachtig! En kost je minder dan een mediabox erbij huren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.