Maandag 28 december mijn Mediabox Next omgeruild voor en Mini Next, gelijk aan het installeren geslagen maar de Next Mini kon geen contact naken met de nieuwe afstandsbediening, klantenservice gebeld en afspraak gemaakt voor vrijdag.
Op woensdag nog contact gehad met de telefonische monteur, maar die kon ook niet veel doen, dus voor vrijdag 2 december een monteur afspraak gemaakt.
De hele vrijdag thuis gebleven, maar om half zes s'avonds nog niemand geweest, wel een telefoonoproep gehad van Ziggo dat ze niet meer konden komen ! te druk !!.
Ondertussen zit ik met alleen drie ned. zenders en verder niets.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 7 december, ben benieuwd.
Maar wat ik niet te weten kan komen bij Ziggo waarom ik mijn twee CI+ Modules en de daar bijhorende VIER Ziggo kaarten niet meer goed kan gebruiken, wat ik ook probeer het blijft bij de drie NPO zenders, terwijl ik een jaar geleden de CI+ Module nog gewoon gebruikt heb met alle zenders, willen ze bij Ziggo nu echt weer een nieuw CI+ module abonnementje afsluiten voor € 2,00 per maand ??