Koopjes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Blijft Humax 5500 actief bij aanpassing naar TV Start?

Ik ben aan het kijken of ik m'n abonnement ga aanpassen, maar zit met een vraag.

Nu heb ik twee tv's met Kabel TV met aan beide tv's een Humax5500.

Als ik overstap op TV Start dan ga ik 1 tv aansluiten op de Next mini. Dat zal wel lukken, maar m'n tweede tv is een oude beeldbuis tv aangesloten op een humax 5500.

 

Als ik overstap op het nieuwe TV abonnement, kan ik dan nog gewoon op de tweede tv kijken via de Humax 5500?

En heb ik dan alleen de zenders uit het Kabel TV abonnement of ontvang ik alle zenders die in het abonnement van TV Start (70)?

 

En mocht ik het abonnement opzeggen, moet ik dan de twee Humax5500 inleveren?

Krijg ik dan de 30 euro retour die ik betaald heb voor 1?

 

Dank

8 Reacties 8
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Koopjes ,

Beide humaxen hoeven naar mijn weten niet terug.Je kan beide gewoon blijven gebruiken, alleen wel gewoon met je huidige zenderaanbod.Daar verandert niks aan.

 

 

btw, je kan voor de 1e TV ook een gewone next nemen aangezien je daar coax hebt, dat zou persoonlijk mijn voorkeur hebben.Een moderator kan regelen dat je een gewone next krijgt ipv een mini.Maar de keuze is aan jou.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Koopjes "Krijg ik dan de 30 euro retour die ik betaald heb voor 1?"

 

1 werd er gratis verstuurd, die € 29,95 waren verwerking en verzendkosten voor de 2e en verder was het gebruik gratis in bruikleen, de € 29,95 was geen borg.

Ik zie ze niet meer staan op de retour pagina: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

 

Een Ziggo moderator kan hier zekerheid over bieden zij komen hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

de Humax5500 is een digitale tv ontvanger om de ontvanger te gebruiken is alleen een kabel tv en of Ziggo internet abonnement vereist

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"of Ziggo internet abonnement vereist"

De 5500 werkt niet via het internet.

Met alleen Kabel TV al wel.

Koopjes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de antwoorden tot dusver.

Ik wacht nog wel even op het antwoord van de Ziggo moderator, dan is het tenminste helemaal helder voor me.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

 @Bert 

ik had Ziggo internet abonnement benoemd omdat in dat in geval van internet only

kabel tv ook werkt

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@anoniemforum  schreef:

 @Bert 

ik had Ziggo internet abonnement benoemd omdat in dat in geval van internet only

kabel tv ook werkt


@anoniemforum Natuurlijk, ik zat er even helemaal naast.

De 5500c werkt met internet only prima op de vrije kanalen via de coax kabel.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @Koopjes Welkom op de Ziggo Community. 

Hierbij de bevestiging: Bovenstaande antwoorden kloppen als een bus.
Ik heb hier dan ook niets aan toe te voegen 🙂

Uitgelicht topic