Hallo,ik heb via mijn Vodafone ziggo pakket recht op een gratis tv zender.wij hebben gekozen voor skyshowtime .
wij zijn ingelogd in het account maar krijg nog steeds de keuze abonneer en betaal.
wie kent dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yes het is gelukt,ik heb een nieuwe link gekregen van ziggo . Wij kunnen nu kijken op de nieuwe zender skyshowtime.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Kammenga
Gaat uw vraag er over of uw gratis SkyShowtime geactiveerd kan worden of vraagt u of er meer mensen zijn met dit probleem?
@Kammenga wrote:Hallo,ik heb via mijn Vodafone ziggo pakket recht op een gratis tv zender.wij hebben gekozen voor skyshowtime .
wij zijn ingelogd in het account maar krijg nog steeds de keuze abonneer en betaal.
wie kent dit probleem?
SkyShowtime is geen TV-zender, het is een streaming dienst. Houd daar rekening mee.
@Kammenga schreef:Hallo,ik heb via mijn Vodafone ziggo pakket recht op een gratis tv zender.wij hebben gekozen voor skyshowtime .
wie kent dit probleem?
Dit is een bekend probleem, staat het actief bij streamdiensten in de Mijn Ziggo omgeving?
Hallo Wim ik heb al begrepen dat er meer problemen zijn met activeren,ik ben ingelogd met mijn account maar moet nog steeds betalen voor een abonnement.dus niet gratis kijken naar skyshowtime.
Ja het tv pakket skyshowtime is toegevoegd.
in mijn ziggo.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Dag @Kammenga, vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je SkyShowTime abonnement zeg!
Ik heb in je Community profiel gekeken en gezocht op je opgegeven postcode en huisnummer maar kom geen abonnement tegen.
Kan je checken of deze gegevens kloppen en eventueel je Community profiel aanvullen met je klantnummer?
Op die manier kan in het systeem kijken hoe het ervoor staat en de nodige acties uitzetten.
Dank alvast.
Oh zag dat postcode niet klopt,aangepast en klant nr toegevoegd.
Dankjewel @Kammenga Het probleem dat je ervaart is bij ons bekend. Je doet dus niets verkeerd in de stappen, maar het is nu simpelweg niet mogelijk op je account. Mijn collega's hebben dit in onderzoek. We houden je op de hoogte.
Yes het is gelukt,ik heb een nieuwe link gekregen van ziggo . Wij kunnen nu kijken op de nieuwe zender skyshowtime.
Hallo Rikst en Welmoed,
Ik begrijp van Kammenga dat het probleem getackeld is. Krijgt iedereen met het activeringsprobleem nu ook deze link?
Hi @Boeddha66 Ik snap dat je die e-mail ook graag zou ontvangen en je SkyShowtime graag wilt activeren. Hoewel ik snap dat je aanhaakt in dit topic, is de situatie bij jou niet hetzelfde als bij de de topicstarter van dit topic. Jij krijgt in eerste instantie de melding "Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen", dit is een ander issue. Ik raad je dan ook aan de topics te volgen waarin die melding daadwerkelijk vermeld wordt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.