1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Kammenga

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bij activeren SkyShowTime (gratis zenderpakket) alleen de optie om de betaalde versie af te sluiten

Hallo,ik heb via mijn Vodafone ziggo pakket recht op een gratis tv zender.wij hebben gekozen voor skyshowtime .

wij zijn ingelogd in het account maar krijg nog steeds de keuze abonneer en betaal. 
wie kent dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kammenga
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Yes het is gelukt,ik heb een nieuwe link gekregen van ziggo . Wij kunnen nu kijken op de nieuwe zender skyshowtime.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6760Posts
  • 242Oplossingen
  • 5277Likes

Dag @Kammenga 

Gaat uw  vraag er over of uw gratis SkyShowtime geactiveerd kan worden of vraagt u of er meer mensen zijn met dit probleem?

Template

Level 17
  • 2929Posts
  • 66Oplossingen
  • 961Likes

@Kammenga wrote:

Hallo,ik heb via mijn Vodafone ziggo pakket recht op een gratis tv zender.wij hebben gekozen voor skyshowtime .

wij zijn ingelogd in het account maar krijg nog steeds de keuze abonneer en betaal. 
wie kent dit probleem?

SkyShowtime is geen TV-zender, het is een streaming dienst. Houd daar rekening mee. 

Garihd

Level 17
  • 3819Posts
  • 124Oplossingen
  • 2090Likes

@Kammenga  schreef:

wie kent dit probleem?

Dit is een bekend probleem, staat het actief bij streamdiensten in de Mijn Ziggo omgeving?  

Kammenga
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Wim ik heb al begrepen dat er meer problemen zijn met activeren,ik ben ingelogd met mijn account maar moet nog steeds betalen voor een abonnement.dus niet gratis kijken naar skyshowtime.

Kammenga
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja het tv pakket skyshowtime is toegevoegd.

in mijn ziggo.

Template

Level 17
  • 2929Posts
  • 66Oplossingen
  • 961Likes

@Bert @Dave Kan enkel een Mod dit oplossen of jullie ook? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79151Posts
  • 5348Oplossingen
  • 23698Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2260Posts
  • 206Oplossingen
  • 1594Likes

Dag @Kammenga, vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je SkyShowTime abonnement zeg!

Ik heb in je Community profiel gekeken en gezocht op je opgegeven postcode en huisnummer maar kom geen abonnement tegen.

Kan je checken of deze gegevens kloppen en eventueel je Community profiel aanvullen met je klantnummer?

Op die manier kan in het systeem kijken hoe het ervoor staat en de nodige acties uitzetten.

Dank alvast.

Kammenga
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oh zag dat postcode niet klopt,aangepast en klant nr toegevoegd.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Dankjewel @Kammenga Het probleem dat je ervaart is bij ons bekend. Je doet dus niets verkeerd in de stappen, maar het is nu simpelweg niet mogelijk op je account. Mijn collega's hebben dit in onderzoek. We houden je op de hoogte. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6760Posts
  • 242Oplossingen
  • 5277Likes

@Template  schreef:

@Bert @Dave Kan enkel een Mod dit oplossen of jullie ook? 

Gelukkig kunnen alleen de medewerkers van Ziggo dit soort zaken oplossen. 

Kammenga
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Yes het is gelukt,ik heb een nieuwe link gekregen van ziggo . Wij kunnen nu kijken op de nieuwe zender skyshowtime.

Boeddha66

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Rikst en Welmoed,

Ik begrijp van Kammenga dat het probleem getackeld is. Krijgt iedereen met het activeringsprobleem nu ook deze link?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Hi @Boeddha66  Ik snap dat je die e-mail ook graag zou ontvangen en je SkyShowtime graag wilt activeren. Hoewel ik snap dat je aanhaakt in dit topic, is de situatie bij jou niet hetzelfde als bij de de topicstarter van dit topic. Jij krijgt in eerste instantie de melding "Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen", dit is een ander issue. Ik raad je dan ook aan de topics te volgen waarin die melding daadwerkelijk vermeld wordt.