1
Vraag
2
Reacties
Bert01

Level 5
  • 67Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Afstansbediening met voicecontrol werkt niet meer na update Mediabox XL

Sinds 2 dagen werkt de voice control van de nieuwe afstandsbediening niet meer. Ik heb inmiddels gezien de er een update van de horizonbox is geweest. Er staat nu 4.33 op.  Is dit euvel bekend en wie kan mij verder helpen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert01
Topicstarter
Level 5
  • 67Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Ik heb nogmaals de Horizonbox helemaal uitgezet, toen de batterijen uit de afstandsbediening. De box weer aangezet en nadat alles weer normaal leek de batterijen in afstandsbediening gedaan. Hierna werkte alles weer perfect.  Bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens waar de Instellingen op staan in beeld en geluid? Bepaal je geluid en klik daar OK op.

Bert01
Topicstarter
Level 5
  • 67Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Hallo, jammer ik heb het geprobeerd maar helaas. Het gekke is natuurlijk dat hij wel gewerkt heeft. Heel goed zelfs.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

 

Ah, ik heb niet goed gelezen, ik dacht de koppeling met de TV, maar de voice control werkt niet.

 

Zet de mediabox eens 30 seconden van de stroom en haal de batterijen uit de afstandsbediening.

Zet de mediabox weer aan en als de next weer is opgestart de batterijen weer in de afstandsbediening.

Bert01
Topicstarter
Level 5
  • 67Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Ik heb de suggestie uitgevoerd en nadat ik alles weer heb opgestart reageerde de voice control 1 keer en daarna was het weer over . Ben benieuwd naar nieuwe tips. In ieder geval heel erg bedankt voor de snelle reactie.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan de volgende stap, de fabrieksinstellingen van de next.

 

Geen resultaat?

Haal als je gaat slapen de batterijen uit de afstandsbediening en stop ze er morgen weer in, in die is de afstandsbediening gereset.

 

Geen resultaat, laat het hier weten, dan moeten er sterkere troepen aan het werk.

 

Bert01
Topicstarter
Level 5
  • 67Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Ik heb nogmaals de Horizonbox helemaal uitgezet, toen de batterijen uit de afstandsbediening. De box weer aangezet en nadat alles weer normaal leek de batterijen in afstandsbediening gedaan. Hierna werkte alles weer perfect.  Bedankt voor het meedenken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic