Ik vraag mij af of dit groene kabel van ziggo is, zo ja wat moet ik ermee om uiteindelijk internet mee te krijgen (na een contract afsluiting natuurlijk :p)
ook zie ik waarschijnlijk coax kabels (zie tweede foto) zou iemand weten voor wat dit zou zijn, ik woon in een flatje.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De ISRA/KPN aansluiting zal op termijn ook buitengebruik raken of al zijn als in jouw woning een glasvezelaansluiting zit. KPN is bezig dit uit te schakelen.
In dat geval zou de oude coax en de isra netjes weggewerkt kunnen worden. Is er nog geen glasvezelaansluiting van het KPN netwerk dan zal deze beschikbaar moeten blijven mocht je ooit verhuizen.
helemaal goed, glasvezel is wel getrokken maar moet nog naar boven worden getrokken als het goed is. Bedankt voor je antwoorden. Fijn weekend ❤️
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.