Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Ziggo GO app: Volledig scherm zonder zwarte randen

Ik zou graag de optie willen dat je op volledig scherm kan kijken in de Ziggo go app. Zonder de zwarte randen want je kan wel inzoomen maar dan zie je de tijd enzo niet goed. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De zwarte randen zie je omdat veel telefoons waar dit vermoedelijk over gaat een verkeerde aspect ratio hebben zoals dat heet. 16:9 is de huidige TV norm voor wat we breedbeeld noemen. Veel telefoons zijn tegenwoordig vrij lang of in landscape modus breed.

Als Ziggo full screen zo toepassen wordt het beeld vervormt, het zelfde effect wat je zou krijgen als je oud niet 4:3 materiaal op rekt naar breedbeeld formaat. Dan krijg je een ovale voetbal of vervormde hoofden.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Richard1993!  schreef:

Dus er kan niks aan gedaan worden? En ik kan er zelf ook niks aan doen? 


Behalve de opties die er zijn niet, de programmeurs kunnen er mischien wel iets aan doen, maar als je het beeld over de volle breedte van het scherm wil zien zal er boven en onder beeld verdwijnen als de goede beeldverhoudingen worden aangehouden. Of wat ik al schreef het beeld wordt vervormd. Ik zou dat zelf niet willen eerlijk gezegd.

 

Ik snap zelf niet zo goed dat de telefoons zo raar lang worden gemaakt.

Je bent in ieder geval niet de eerste die het vraagt, met andere video/stream apps speelt dit probleem blijkbaar niet.

Zie ook dit topic.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welk apparaat?

 

In een browser kun je rechts bovenin op de pijltjes klikken voor volledig scherm.

 

Bert_0-1635013736282.png

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De zwarte randen zie je omdat veel telefoons waar dit vermoedelijk over gaat een verkeerde aspect ratio hebben zoals dat heet. 16:9 is de huidige TV norm voor wat we breedbeeld noemen. Veel telefoons zijn tegenwoordig vrij lang of in landscape modus breed.

Als Ziggo full screen zo toepassen wordt het beeld vervormt, het zelfde effect wat je zou krijgen als je oud niet 4:3 materiaal op rekt naar breedbeeld formaat. Dan krijg je een ovale voetbal of vervormde hoofden.

Richard1993!
Topicstarter
Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Excuses voor mijn late reactie. Ik kijk via mijn telefoon en ik heb een android telefoon. 

Richard1993!
Topicstarter
Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Dus er kan niks aan gedaan worden? En ik kan er zelf ook niks aan doen? 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Richard1993!  schreef:

Dus er kan niks aan gedaan worden? En ik kan er zelf ook niks aan doen? 


Behalve de opties die er zijn niet, de programmeurs kunnen er mischien wel iets aan doen, maar als je het beeld over de volle breedte van het scherm wil zien zal er boven en onder beeld verdwijnen als de goede beeldverhoudingen worden aangehouden. Of wat ik al schreef het beeld wordt vervormd. Ik zou dat zelf niet willen eerlijk gezegd.

 

Ik snap zelf niet zo goed dat de telefoons zo raar lang worden gemaakt.

Je bent in ieder geval niet de eerste die het vraagt, met andere video/stream apps speelt dit probleem blijkbaar niet.

Zie ook dit topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic