happy-penguin82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Pebble TV kijkcijfers

Geachte Ziggo,

Jullie kijken zeker nooit naar de kijkcijfers hé of wel soms maar? Pebble TV wordt dagelijks 200,000 kijkers per dag nog wordt er naar Pebble TV gekeken voor de kinderen die het heel erg leuk vinden gebruiken jullie gezonde verstand als je die hebt? Ik heb maar dan alle strijd om voor deze zender te kunnen of konen ontvangen, met Pebble TV heb ik er voor gezorgd dat er heel veel oude en bekende tv-series weer terug op de buis konden worden ontvangen met hart en ziel heb ik of andere fans daarvoor gezorgd. En nu gooien, verkwanselen jullie dit zomaar weg/eruit te zetten van dit zender pakket, ik zou maar heel gauw rap Pebble TV terug doen in deze zender pakket op kanaal 305 waar Pebble TV zat en wel nu? Hiermee kunnen jullie Nickelodeon wel weg doen daar wordt nauwelijks gekeken.

4 Reacties 4
Hatolex
Expert
Expert
  • 621Posts
  • 27Oplossingen
  • 286Likes

@happy-penguin82 , we snappen je frustratie, maar of dit nu de manier is?

soms komt er een zender bij, soms gaat er een zender uit. De ene klant wordt  daar blij van de andere klant  niet helaas. Zo gaat het soms in het leven. 

Pineapple
Expert
Expert
  • 1003Posts
  • 129Oplossingen
  • 281Likes

Aparte reactie! Maar oprechte vraag. Wat gebeurt er als Ziggo niet doet wat jij vraagt? @happy-penguin82 Met je 'en wel nu?...Zenders worden nu eenmaal gewijzigd, of je het leuk vindt of niet. 

Gio2903
Expert
Expert
  • 402Posts
  • 12Oplossingen
  • 136Likes

aparte manier van je beklag doen maargoed. denk niet dat ziggo het nu terug gaat zetten, zenders verdwijnen soms nou eenmaal...

RoWi.
Expert
Expert
  • 12928Posts
  • 582Oplossingen
  • 3598Likes

Dat kijkers aantal zullen niet alleen de Ziggo klanten zijn maar van alle TV providers.  Bij SKO wordt Pebble niet eens apart vermeld, althans ik vind het niet. 

Wellicht is dit een gelegenheid ook voor andere Pebble TV kijkers om NLziet te overwegen, deze voegt Pebble toe aan het aanbod. 

Dit kanaal vervangen door Nick music snap ik ook niet, dat is niet eens gelijkwaardig.  Als beide partijen het niet eens worden verdwijnt een kanaal. Dat is geen kwestie van verkwanselen puur een centen kwestie niks meer niks minder.  Dit is echt iets tussen Pebble en VodafoneZiggo.

Ondanks de petitie is Pebble nog steeds niet terug bij KPN.  Wellicht dat Pebble dit ook voor Ziggo kan starten.

De kans op succes lijkt klein.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.